گوشی جدید اوپو با نام Reno5 Z به صورت رسمی معرفی شد

این روز ها اوپو با ارائه محصولات مختلف قصد دارد تا هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد. تقریبا سه هفته پیش بود که دو محصول دیگر اوپو با نام های Reno5 F و مدیاتک Helio P95 ارائه شدند. همراه چیکاو باشید.

هم اکنون گوشی اوپو Reno5 Z با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ AMOLED با رزولوشن 2400 * 1080 پیکسل، رفرش ریت 60 هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت معرفی شد. این محصول با وزن 173 گرم و ضخامت 7.8 میلی متر ساخته شده است. همچنین اوپو در ساخت این گوشی از طراحی لمسی ساده Quadcom  و دوربین چهارگانه با یک پوشش Gorilla Glass 5 ضد خش استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های نمایشگر این گوشی هوشمند می توان به نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰.۸ درصد، نسبت ابعاد 20:9 ، 100٪ sRGB و ۹۲ درصد پوشش دامنه رنگی DCI-P3 اشاره کرد. سنسور اثر انگشت نیز بر روی صفحه نمایش جایگذاری شده است.

به نقل از gizmochina، گوشی OPPO Reno5 Z با پردازنده MediaTek Dimensity 800U 5G و 8 گیگابایت رم  و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. در محفظه دوربین تعبیه شده در پنل پشتی دوربین های ۴۸ مگاپیکسل اصلی، یک لنز ۸ مگاپیکسل اولترا واید با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی جایگذاری شده اند. در پنل جلویی گوشی نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد.

این گوشی به باتری 4310 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی و بهره گیری از ColorOS 11.1 مبتنی بر  Android 11 ارائه می شود.

از دیگر ویژگی های گوشی Reno5 Z می توان به پورت Type-C ، جک صوتی 3.5 میلی متری ، بلوتوث 5.1 ، Wi-Fi 5 گیگاهرتز اشاره کرد.

گوشی OPPO Reno5 Z در دو رنگ ابی و مشکی با قیمت 395 دلار ارائه می شود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.