مشخصات گوشی های اوپو سری Reno 6 قبل از رونمایی رسمی، فاش شد

پس از اینکه گوشی اوپو Reno 4 5G در سال گذشته پس از عرضه با استقبال خوبی از طرف کاربران رو به رو شد، هم اکنون اطلاعاتی درباره مشخصات گوشی OPPO Reno 6 5G منتشر شده است. شایعات حاکی از آن است که، این سری گوشی که شامل سه مدل مختلف است، در ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

هم اکنون شرکت چینی اپو، در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد معرفی سری جدید محصولات خود می باشد.تا کنون اطلاعات رسمی از طرف این کمپانی درباره دستگاه های موجود در سری OPPO RENO 6 منتشر نشده است. اما برخی از مشخصات و قابلیت های این سری از جمله صفحه نمایش،پردازنده، باتری و… منتشر شده است.

به گزارش gizmochina، در ساخت گوشی اوپو Reno 6 نسخه معمولی، از صفحه نمایش 90 هرتزی به همراه چیپست دایمنسیتی 1200 استفاده شده است. در نسخه Reno6 Pro، صفحه نمایش 90 هرتزی به همراه پردازنده اسنپدراگون 870 به چشم می خورد. مدل پرچمدار این سری که  Reno 6 Pro پلاس نام دارد، به صفحه نمایش 120 هرتزی به همراه پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شده است.

در هر سه سری گوشی های Reno 6 از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ 65 واتی استفاده شده است. در دوربین های این سری. لنز دوربین سونی IMX 789 را به کار گرفته می شود.

برخی از گزارشات منتشر شده احتمال این را می دهند که ممکن است، موبایلی با اسم رمز PEPM00 OPPO در هفته گذشته در گواهینامه 3C دیده شد، گوشی هوشمند Reno 6 باشد. گفته می شود که احتمالا این تلفن با صفحه نمایش OLED با حفره در قسمت بالایی صفحه نمایش، 8 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل Android 11 مبتنی بر ColorOS 11 ارائه شود.

اخيرا حدس هایی درباره گوشی OPPO Reno 6 Pro دیده می شود. گفته می شود که احتمال دارد، گوشی دیگر اوپو با شماره مدل PENM00 که به پردازنده اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد، نسخه پرو سری Reno 6 باشد. بر اساس حدسیات و انتظارات می توان گفت که گوشی های Reno 6 با پشتیبانی  از شارژ بی سیم 30 وات به همراه یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ارائه شوند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.