رندر های گوشی P50 منتشر شد

رندر های با کیفیت گوشی هواوی P50، که توسط یکی از طراحان منتشر شده است، رنگ بندی این مدل و دوربین عجیب آن را نشان می دهد. همراه چیکاو باشید.

یکی از طراحان بر اساس شایعات منتشر شده درباره این دستگاه، رندر های با کیفیتی را ارائه کرده است. بر این اساس،به نظر می رسد که، در پنل پشتی این دستگاه، در قسمت محفظه دوربین، دو دایره قرار دارد که دوربین ها روی آن جایگذاری شده اند.

مدتی پیش نیز رندر های گوشی هواوی پی ۵۰ (Huawei P50) فاش شده بود. به نقل از GSMArena، هم اکنون نیز شخصی به نام واکار خان، رندر های با کیفیتی را از این گوشی طراحی کرده است.

طراحی گوشی P50 شبیه گوشی P50 Pro می باشد. در پنل پشتی این دستگاه، دو دایره وجود دارد که هر کدام از دایره ها میزبان دو لنز می باشند. به این ترتیب دوربین چهارگانه در پنل پشتی تعبیه شده است.

انتظار می رود که لنز های موجود در محفظه دوربین‌ چهارگانه گوشی Huawei P50 شامل،دوربین استاندارد عریض، دوربین فوق‌عریض، دوربین تله‌فوتو و دوربین عمق‌سنج باشد. همچنین احتمالا این شرکت در ساخت دوربین های پشتی گوشی Huawei P50 Pro از دوربین عریض، فوق‌عریض، پریسکوپی و عمق‌سنج بهره می برد. و در نهایت نسخه هواوی P50 پرو پلاس، دوربین های عریض، فوق‌عریض، تله‌فوتو، پریسکوپی و حسگر سه‌بعدی مدت‌پرواز (3D ToF) را در خود جای داده است. گفته می شود که حداقل دو مورد از گوشی های P50 ( گوشی P50 Pro و گوشی P50 Pro پلاس) به حسگر Sony IMX800 مجهز شوند. حسگر Sony IMX800 که نسخه جدید مدل Sony IMX700 می باشد، به عنوان اولین حسگر یک‌اینچی دنیای موبایل شناخته می شود. بر اساس رندر های منتشر شده گوشی هواوی P50 در چهار رنگ سفید،‌ مشکی، آبی و بژ در دسترسی کاربران قرار می گیرد.

رندر های گوشی P50 - چیکاو

پیش تر انتظار می رفت که هوآوی از گوشی های P50، تا آخر ماه مارس ( چند روز پیش) رونمایی کند. اما شایعات خبر از تأخیر رونمایی این محصولات می دهند. احتمال دارد که گوشی های P50، که نخستین دستگاه های هوآوی هستند که به به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل هارمونی OS طراحی شده اند و به تراشه‌ی پرچم‌دار کرین 9000 مجهز می‌شوند، تا اوخر ماه جاری میلادی یا نزدیک تابستان ارائه شوند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.