آپدیت جدید EMUI برای گوشی های هوشمند Huawei Y7p با وصله امنیتی ارائه شد

به نقل از Huawei Central، شرکت چینی هواوی آپدیت جدیدی را برای گوشی  Y7p ارائه می کند. این آپدیت نرم افزاری درباره وصله های امنیتی منتشر شده در مارس ۲۰۲۱ است می باشد. این به روزرسانی امنیتی، گوشی را در برابر بدافزار ها و ویروس های احتمالی تجهیز می کند. همراه چیکاو باشید.

آپدیت وصله امنیتی که آپدیت جدید EMUI که برای کاربران گوشی های هوشمند Huawei Y7p ارائه شده است 125 مگابایت حجم دارد. کاربران برای دستیابی به این به روزرسانی، می توانند آم را با EMUI 10.1 نسخه 10.1.0.182 (C636E2R2P1)  دریافت کنند. بزرگ ترین تغییر موجود در این به روزرسانی مربوط به همین وصله امنیتی می باشد که باعث افزایش امنیت و عملکرد بهتر  دستگاه می شود.

نکته قابل توجه این است که، گوشی هواوی Y7p اولین دستگاه هواوی است که پچ امنیتی مارس ۲۰۲۱ را دریافت کرده است. این موضوع در حالی است که این کمپانی چینی هنوز آپدیت امنیتی فوریه 2021 را ارائه می کند.

گوشی هواوی Y7p - چیکاو

از ویژگی های گوشی هوشمند Huawei Y7p می توان به، دوربین 48 مگاپیکسلی، پردازنده Kirin 710F، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی مقرون به صرفه با رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید 9 در اواخر زمستان 98 ارائه شد.

منبع huaweicentral
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.