آخرین آپدیت Galaxy Note 20 Ultra منتشر شد

سامسونگ به روزرسانی وصله امنیتی آوریل 2021 را برای گوشی های واجد شرایط حدود یک هفته پیش آغاز کرد. سامسونگ به تدریج این به روزرسانی را برای دستگاه های بیشتری منتشر می کند. Galaxy Note 20 Ultra آخرین پرچمدار سامسونگ است که این به روزرسانی امنیت را دریافت کرده است. همراه چیکاو باشید.

این به روزرسانی Galaxy Note 20 Ultra غیر از وصله امنیتی، چیز دیگری ندارد. چون که حدود دو هفته پیش بودکه یک به روزرسانی برای این دستگاه منتشر شد. این به روزرسانی قابلیت های جدیدی برای نرم افزار دوربین سری Galaxy S21 به ارمغان آورده است.

جدیدترین آپدیت Galaxy Note 20 Ultra اکنون در دسترس است

آپدیت جدید با نسخه شماره N986BXXS1DUD1 اکنون برای Galaxy Note 20 Ultra در دسترس است. این آپدیت تاکنون در آلمان منتشر شده است. این آپدیت به زودی برای کاربران سایر کشورها در سراسر جهان منتشر خواهد شد.

سامسونگ هنوز جزئیات محتوای این آپدیت امنیتی آوریل 2021 را منتشر نکرده است. البته انتظار بر این است که این جزئیات در روزهای آینده منتشر شود. البته ظاهرا این آپدیت حاوی اصلاحاتی برای انواع آسیب پذیری های امنیتی موجود در سیستم عامل Android و برنامه های اختصاصی سامسونگ است.

این آپدیت در حال حاضر در آلمان در حال انتشار است که کاربران این گوشی اعلان OTA این آپدیت را بر روی گوشی خود دریافت می کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.