سیگنال به سرعت در حال رشد است؛ افزایش سریع میزان دانلود

پس از اعلام واتساپ مبنی بر استفاده از اطلاعات کاربران، کاربران واتساپ تصمیم گرفتند از واتساپ به سمت پیام رسان دیگری بروند. از جمله برنامه های که کاربران از آن استقبال کردند و می توانست جایگزین واتساپ شود، Signal بود که البته در اوایل استفاده از سیگنال در ایران فیلتر شد. حال سیگنال به سرعت در حال رشد است که این موضوع خطری برای واتساپ تلقی می شود. همراه چیکاو باشید.

واتساپ اعلام کرده بود که در تاریخ 25 اردیبهشت 1400 موافقت با قوانین جدید را اجباری می کند. هر چه به این تاریخ نزدیک می شویم، کاربران بیشتری سیگنال را نصب می کنند. چنان که سیگنال از نظر دانلود، سریع ترین رشد را در اوایل سال و در بین سایر اپلیکیشن های جهان داشته است.

علاوه بر سیگنال برنامه هایی همچون تلگرام نیز وجود دارند که نسبت به واتساپ ویژگی های بیشتری دارد. تلگرام بی شک می تواند یک جایگزین مناسب باشد، گرچه کمی پیچیده تر از واتساپ محسوب می شود اما یادگیری آن زمان چندانی نیاز ندارد.

علت هجوم کاربران از واتساپ به سیگنال، اعلامیه جدید واتساپ مبنی بر سیاست جدید حریم خصوصی آن بود که شدیدا بر روی واتساپ تاثیر گذاشت. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که در این جنگ پیام رسان ها کدامیک از آن ها موفق خواهند بود. بنظر شما اگر واتساپ سیاست جدید خود را لغو نکند، باید منتظر چه عواقبی باشد؟

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.