لپ تاپ ال جی Ultra Gear 17 با عملکرد بالا رسما معرفی شد

برند کره ای ال جی از لپ تاپ جدید خود با نمایشگر OBM رونمایی کرد. همراه چیکاو باشید.

لپ تاپ Ultra Gear 17 ال جی با نمایشگر بزرگ 17 اینچی WQXGA با کیفیت وضوح تصویر 2560 * 1600 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ جدید کره ای می توان به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 همراه با 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 3200MHz و 512 گیگابایت حافظه M.2 NVMe SSD اشاره کرد. برای میزان رم و حافظه نیز می توان از اسلات های اضافی استفاده کرد.

به گزارش gizmochina، کارت گرافیک به کار گرفته شده در این دستگاه از نوع  NVIDIA GeForce GTX 1650Ti می باشد. این کارت گرافیک مشکلات در سرعت اجرا و لگ بازی ها و نرم افزار های گرافیکی را حل می کند.

وزن 1.9 کیلوگرمی این لپ تاپ در مقایسه با صفحه نمایش 17 اینچی آن کاملا قابل قبول می باشد.

این لپ تاپ به باتری 80 وات ساعتی مجهز است که به گفته ال جی، کاربران می توانند برای استفاده طولانی مدت با خیال

آسوده به باتری این محصول اعتماد کنند. به علاوه این باتری به سیستم خنک کننده دوگانه تجهیز شده که به کمک دو فن به سرعت گرمای داخلی را خارج کرده و امکان اجرای برنامه های سنگین و بازی ها را به طور پایدار برای کاربران فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ ال جی Ultra Gear 17 می توان به درگاه های مختلف آن که شامل سه پورت USB 3.1، یک پورت USB 4 است که از یک پورت HDMI و یک ورودی DC برای برق نیز پشتیبانی اشاره کرد. گفته می شود که این محصول با قیمت 2000 دلار در بازار های داخلی کره جنوبی عرضه شود بنابراین می توانیم منتظر ارائه آم در بازار های جهانی نیز باشیم.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.