Mi Home به عنوان بهترین فروشگاه خرده فروشی گوشی های هوشمند در هند معرفی شد

نتایج یک تحقیق میدانی که توسط موسسه UNOMER انجام شده نشان دهنده این است که خرده فروشی های شیائومی در هند بیشترین جذابیت را بین مصرف کنندگان هندی دارند. این مطالعه نشان داد که فروشگاه Mi Home اولین انتخاب برای یک تجربه هیجان انگیز خرید گوشی در میان هندیان است. همراه چیکاو باشید.

این تحقیق شامل چندین پارامتر و بررسی میزان رضایت مشتری آن پارامترها توسط پرسشنامه است. از پاسخ دهندگان خواسته شد تا میزان رضایت خود را در پارامتر های مختلف ابراز کنند. سپس درصد رضایت آنها برای هر پارامتر در فروشگاه های انحصاری خرده فروشی تلفن های هوشمند در هند محاسبه شد.

مطالعات موسسه Unomer با عنوان: «گزارش رده بندی خرده فروشی تلفن های هوشمند CSAT» با هدف اندازه گیری میزان رضایت مشتری از خرده فروشان تلفن های هوشمند پیشرو در هند، از جمله شیائومی، سامسونگ، اوپو، اپل و بسیاری از برند های دیگر است. برخی از پارامترهای رضایت مشتری در این مطالعه شامل چیدمان فیزیکی، روش های خرید اعتباری، نحوه سیستم پرداخت و میزان دانش کارکنان بود.

فروشگاه های Mi Home در پارامترهای میزان دانش کارکنان، روند تسویه حساب و پیشنهادهای جذاب خرید اعتباری، میانگین امتیاز 62٪ را کسب کردند که بالاترین امتیاز در بین فروشگاه های خرده فروشی مورد بررسی محسوب می شود. شیائومی از زمان تأسیس فروشگاه های Mi Home در هند، پیشرفت چشمگیری داشته است و هم اکنون 75 فروشگاه از این دست در 19 شهر در سراسر شبه قاره هند برپا شده است.

واکنش مدیران شیائومی  Mi Home در مورد این گزارش

یکی از مدیران شیائومی هند در واکنش به گزارش موسسه UNOMER، با ابراز خوشحالی از این گزارش، فروشگاه های Mi Home را به عنوان بهترین فروشگاه گوشی های هوشمند در هند معرفی کرد. وی گفت که برند Mi به دنبال پیشرفت در سبد محصولات خود است و همچنان به دنبال کسب رضایت خاطر مشتریان پرشور خود را در سراسر هند است. وی تأکید کرد که فروشگاه های Mi Home دارای طراحی معماری منحصر به فردی هستند و با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده اند که ترکیب این معماری با کارکنان و محصولات عالی  تجربه منحصر به فردی را برای مشتریان هندی خود فراهم می کنند.

شیائومی اطمینان داده است که در حفظ و اعتلای استانداردهای بالایی که برای خود تعیین کرده است، تلاش می کند

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.