ظرفیت باتری GALAXY Z FLIP2 لو رفت

سامسونگ در شرف معرفی نسل سوم سری Galaxy Z Fold و نسل دوم Galaxy Z Flip2 است. این شرکت همچنان یکه تاز بازار گوشی های تاشو است. اما شرکت های دیگری هم در حال ورود به این عرصه هستند. به عنوان مثال، در اوایل این هفته، شیائومی گوشی تاشوی خود بنام Mi Mix Fold را معرفی کرد که یک گوشی هوشمند قابل رقابت برای رقابت با سری Galaxy Z Fold است. ما انتظار داریم در چند ماه آینده هر دو گوشی Galaxy Z Flip2 و Z Fold 3 همزمان در کنار گوشی Galaxy Note 21 به بازار عرضه شوند. اما امروز اخباری از اندازه باتری Z Flip2 به بیرون درز کرد. همراه چیکاو باشید.

امروز اطلاعاتی از گواهینامه های Safety Korea، 3C و آژانس های DEKRA به بیرون درز کرد که حاوی اطلاعات ذی قیمتی در مورد باتری گوشی های هوشمند بود. سامسونگ در گوشی هوشمند تاشوی بعدی خود از دو باتری استفاده خواهد کرد. که احتمالا هر کدام از باتری ها در یک قسمت گوشی تاشو قرار می گیرند. این دو باتری با شماره مدل های EB-BF711ABY و EB-BF712ABY در گواهینامه Safety Korea ثبت شده اند. اولی دارای ظرفیت 2370 میلی آمپر ساعت است. در حالی که دومی یک باتری کوچک 903 میلی آمپری است.

GALAXY Z FLIP2 با باتری متوسط ​​3،300 میلی آمپر چند قدم تا رونمایی

ظرفیت کل باتری های این گوش برابر 3،300 میلی آمپر ساعت است. جالب اینجاست که این ظرفیت با ظرفیت گوشی Galaxy Z Flip و Z Flip 5G یکی است. اگر این ظرفیت را با استانداردهای امروزی مقایسه کنیم بسیار ظرفیت کمی به حساب می آید. ظرفیت باتری گوشی های هوشمند امروزی بیشتر از 4500 و 5000 میلی آمپر است. به عنوان مثال Galaxy Z Fold 2 با باتری 4500 میلی آمپر ساعت به بازار آمد.

به نظر می آید زمان زیادی لازم است تا شرکت ها موفق شوند باتری های بزرگتری را روی دستگاه های تاشو قرار دهند. حتی بعضی از گوشی ها مانند Motorola’s RAZR یک باتری کوچک تر 2،510 میلی آمپری دارند. Galaxy Z Flip2 همچنان یک گوشی تاشو با بیشترین باتری خواهد بود. باتری بزرگتر احتمالاً در قسمت پایین گوشی قرار می گیرد، در حالی که قسمت بالایی گوشی میزبان باتری کوچکتر خواهد بود.

طبق شایعات، Galaxy Z Flip2 که شماره مدل SM-F711 راهی بازار ها خواهد شد. علاوه بر صفحه نمایش اصلی از یک صفحه نمایش AMOLED  120 هرتزی با حاشیه های باریک تر بهره خواهد برد. همچنین این گوشی با بلندگوهای استریو و حافظه داخلی 128/256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. چیپست و دوربین این گوشی مطمئناً ارتقا خواهند یافت. هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با رویداد معرفی این گوشی به بیرون درز نکرده ولی شایعات حاکی از آنست که این گوشی در ماه آگوست معرفی شود.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.