سامسونگ با فروش 24 میلیون گوشی در فوریه برترین تولید کننده موبایل در جهان شد

سامسونگ غول فناوری کره ای توانسته است رتبه نخست تولید کننده موبایل را در ماه فوریه از آن خود کند. طبق گزارش استراتژی آنالیتیکس، شرکت سامسونگ توانست با پشت سر گذاشتن اپل که رتبه برتر تولید کنندگی موبایل را در سه ماه آخر سال 2020 میلادی را از آن خود کند، یک بار دیگر به رتبه نخست تولید کنندگان موبایل جهان تبدیل شود. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارشات سامسونگ توانسته در فوریه 2021 24 میلیون گوشی موبایل بفروش برساند که این مقدار 23.1 درصد از سهم کل بازار است و اپل در این ماه موفق به فروش 23 میلیون دستگاه موبایل یعنی 22.2 درصد از سهم بازار است، شده است.

طبق گزارشات منتشر شده شیائومی در این ماه رتبه سوم تولید کنندگان گوشی موبایل را به خود اختصاص داده است که سهم آن از کل بازار 11.5 درصد است. در رتبه های بعدی شرکت های چینی ویوو، اوپو نیز قرار دارند.

گفتنی است که ساموسنگ در اولین ماه سال 2021 میلادی تنها 15.6 درصد از سهم بازار را در دست داشت که سهم اپل این ماه 25.4 درصد بازار بوده است. با مقایسه اطلاعات سال ها، سامسونگ تواسنته 26 درصد فروش خود را نسبت به سال گذشته 2020 میلادی افزایش دهد.

این نکته قابل توجه است که ساموسنگ با عرضه S21 توانست بخش بیشتری از سهم بازار را تصاحب کند و کمک بسیاری به این غول کره ای کرده است. البته تاثیر تحریم های هواوی و افت شدید فروش آن و از دست دادن بازار های اروپایی و آمریکایی نیز در گرفتن سهم بیشتر توسط سامسونگ تاثیر گذار بوده است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.