ریلمی قصد دارد در سال 2021 بیش از 20 میلیون دستگاه بفروش برساند

در رویداد معرفی گوشی های ریلمی GT Noe و ریلمی V13 5G، مدیران این کمپانی در زمینه استراتژی خود در سال 2021 صحبت کردند. گفته شده است که هدف این شرکت فروش بیش از 20 میلیون گوشی هوشمند در بازار چین می باشد. اعلام شده است که،پیش از این،این شرکت گفته است که قصد دارد تا آخر سال میلادی جاری 10 میلیون گوشی هوشمند را به فروش برساند اما بعد از گرشت سه ماه هدف خود را دو برابر کرده است. همراه چیکاو باشید.

به نقل از مدیرعامل شرکت ریلمی:

 «ما انتظار نداریم فروش گوشی های مان به صورت آنلاین رشد چشمگیری داشته باشد، در حقیقت تدبیری که ما برای رسیدن به این هدف ترسیم کرده ایم، افزایش تعداد فروشگاه های فیزیکی خود در بازار داخلی چین است تا بتوانیم پوشش و خدمات پس از فروش خود را گسترش دهیم.»

در ادامه این رویداد مدیرعامل ریلمی اعلام کرد که میزان فروش گوشی های هوشمند این کمپانی در سه ماهه اول سال میلادی جاری ، تقریباً مشابه فروش کل تلفن های هوشمند این شرکت در سال گذشته بوده است. فروش گوشی های این شرکت در Q1 2021 با افزایش 463 درصدی همراه بوده است. بنابراین فروش محصولات این برند با رشد چشمگیری در بازار های چین به همراه بوده است. همچنین مدیرعامل Realme در ادامه افزود که این شرکت قصد دارد تا در سال جاری با افزایش فروشگاه ها در سراسر چین، میزان فروش آفلاین خود را تا سه برابر افزایش دهد.

همچنین گفته می شود که Realme در حال برنامه ریزی بر روی استراتژی محصولات دوگانه می باشد. در نتیجه دو گوشی پرچمدار این شرکت روانه بازار فروش می شود به علاوه این استراتژی برای گوشی های میان رده نیز در نظر گرفته شده است. بر اساس اخبار منتشر شده گوشی پرچمدار جدید ریلمی با پردازنده اسنپدراگون کوالکام 800 با پشتیبانی از فناوری 5G MediaTek Dimensity  در راستای اهداف دوگانه این شرکت عرضه می شود.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.