شیائومی کار ناتمام اپل را تمام کرد؛ شارژ بیسیم مشابه AIRPOWER

سال 2017 بود که اپل از پد شارژر AirPower خود را به سه گوشی آیفون خود معرفی کرد. و مدعی شدند که می توان گوشی را در هر قسمتی از روی این پد شارژ قرار داد اما در عمل چنین کاری ممکن نشد. اما بالاخره شیائومی توانست این کار ناممکن را ممکن بسازد و روز گذشته شیائومی در جریان برگزاری رویداد بهاره خود، پد شارژر بیسیم اختصاصی خود را معرفی کرد. کاری که اپل پس از دو سال موفق به انجام آن نشد را شیائومی تمام کرد. همراه چیکاو باشید.

محصول جدید شیائومی در واقع یک پد شارژ نیست بلکه شیائومی آن را charging dock یا اسکله شارژ نامیده است. شما با قرار دادن گوشی خود در هر قسمت این پد شارژ می توانید گوشی خود را شارژ کنید. در داخل این پد شارژ 19 سیم پیچ القایی وجود دارد که شبیه حلقه های المپیک بهم بافته شده و روی هم قرار دارند. به همین سادگی و با چنین راه حل ساده ای بود که شیائومی کار ناتمام اپل را به اتمام رساند.

توان این پد شارژر برابر 20 وات است که شاید مقدار قابل ملاحظه ای نباشد. چون قبلا شیائومی پد شارژر 80 واتی خود را معرفی کرده است. شیائومی قصد دارد این پد شارژر را به قیمت 90 دلار به بازار عرضه کند. البته این قیمت کمی بالاست اما در نظر داشته باشید داریم از یک شارژر بیسیم 20 واتی صحبت می کنیم.

سیم پیچ های پد شارژر مانند حلقه های المپیک بهم بافته شده - چیکاو

XIAOMI MI MIX هم در رویداد بعدی معرفی می شود

دیروز، رویداد بهاره بهاره شیائومی برگزار شد، و در این رویداد، شیائومی از چند گوشی موبایل رونمایی کرد. هدف اصلی این رویداد، القای این نکته به کاربران بود که این شرکت در حال ورود به بخش premium segment است. در همین راستا شیائومی روز گذشته با معرفی دو گوشی Xiaomi Mi 11 Pro و Xiaomi Mi 11 Ultra همچنان به معرفی پرچمداران خود ادامه می دهد. البته انتظار می رفت اولین گوشی هوشمند تاشو شیائومی که یک مدل از سری Mi Mix است در این رویداد معرفی شود که این اتفاق نیفتاد.

اما اگر عجله کردید و نا امید شدید باید بگوییم که شیائومی تصمیم گرفته این رویداد را به دو قسمت تقسیم کنند. دلیل این کار را می توان صف طولانی معرفی محصولات جدید که ساعت ها زمان می برد و همچنین سرماخوردگی رئیس Xiaomi، لی جون ذکر کرد.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.