معرفی قوی ترین نرم افزار های ضد ویروس Eset

وقتی صحبت از محافظت در برابر بدافزار در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها ، کرم ها ، تروجان ها و حتی روت کیت های مختلف می شود ، ESET نامی بسیار مورد احترام و قابل اعتماد است. مجموعه های امنیتی ESET محصول اصلی شرکت ESET مستقر در اسلواکی است . طبق اکثر تست های انجام شده با مجموعه های امنیتی ESET ، تقریباً با نتایج عالی همراه است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

انواع نسخه ها و هزینه نصب:

برای خرید لایسنس نود 32 یعنی نسخه ESET NOD32 Antivirus مبلغ بسیار بالایی نیاز نیست پرداخت کنید – حداکثر تعداد دستگاه هایی که می توانند با این مجموعه محافظت شوند 20 دستگاه است. آنچه در این مجموعه وجود دارد در اینجا است:

  • حالت بازی
  • ضد فیشینگ
  • محافظت در برابر جاسوس افزارها
  • دفاع باج افزار

برای خرید ESET Internet Security نیز مشابه نسخه قبل هزینه زیادی لازم نیست پرداخت شود، اما اگر برای دستگاه های بیشتری به امنیت نیاز دارید ، هزینه کمی بیشتر خواهد شد. ویژگی ها:ی نسخه اینترنت سکیوریتی شامل:

  • ضد هرزنامه
  • اسکنر شبکه خانگی
  • دیواره آتش
  • محافظت از وب کم
  • مرورگر ایمن

همه مجموعه های فوق الذکر برنامه های محافظتی مبتنی بر ویندوز هستند. اگر به محافظت از بدافزار برای Mac ، Linux یا Android نیاز دارید ، نسخه امنیت چند دستگاهی ESET یا eset multi-device security بیشتر برای نیازهای شما مناسب است – یا مجموعه های خاص تری مانند ESET Cyber ​​Security یا ESET Mobile Security.

آنتی ویروس ESET Nod32 در عمل

بر خلاف رقبا ، Nod32 با ابزارهایی مانند مدیر رمز عبور یکپارچه (password manager)  یا خردکن فایل ها (file shredder) همراه نیست. این اساساً چیز خوبی است زیرا آنتی ویروس بدون مصرف بیش از حد منابع سیستم و کاهش سرعت رایانه ، از استاندارد ها محافظت می کند. خبر خوب این است که با آخرین نسخه با ویندوز 10 کاملا سازگار است. اکنون ، شما یک گزینه قدرتمند برای پیش فرض Windows Defender دارید که پیش فرض ویندوز است.

رابط کاربر آن طرح سنتی (طرح دو پنجره کلاسیک) رابط آنتی ویروس را حفظ می کند. کاربر قادر است هر ابزار و اطلاعات را در حداقل کلیک پیدا کند. در واقع ، ESET ادعا می کند که رابط کاربری آنها برای دسترسی به همه چیز با یک کلیک طراحی شده است – چیزی که در واقع در بسیاری از سناریوها اجرا می شود. تنظیمات اسکن سیستم، برای بسیاری از کاربران کافی است و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دکمه اسکن را فشار دهید.

نکته مهم در این مرحله: در حالی که روند بروزرسانی به صورت خودکار انجام می شود ، یک چیز جالب تر این که اسکن و آپدیت سیستم خودکار انجام می شود حال آن که با کلیک بر روی دکمه بروز رسانی و اسکن به صورت دستی نیز می توان انجام داد.

ویژگی های امنیتی

امنیت و حفاظت در چندین سطح ارائه می شود. لایه ضد ویروس و ضد جاسوسی رایج وجود دارد که از سرایت عمومی جلوگیری می کند. بعدی ، Exploit Blocker است که از حملاتی که از منابعی مانند برنامه های مبتنی بر جاوا ، مرورگرها و فایل های PDF ناشی می شود ، مراقبت می کند. این امر همچنین از باج افزارهایی که از آسیب پذیری های مرورگر و برنامه استفاده می کنند محافظت می کند. Advanced Memory Scanner با شناسایی باج افزاری که از یک یا چند لایه رمزگذاری استفاده می کند ، به محافظت در برابر بدافزار می افزاید. آنتی ویروس همچنین اسکنر UEFI را نصب می کند که حتی قبل از راه اندازی سیستم عامل از سیستم محافظت می کند.

امنیت سطح برنامه توسط سیستم پیشگیری از نفوذ مبتنی بر میزبان (HIPS) تأمین می شود. این بخش  به شما امکان را می دهد که رفتار آنتی ویروس را در کل سیستم تنظیم کنید. با استفاده از HIPS می توانید رفتارهای ناخواسته برنامه های از قبل نصب شده را شناسایی و کاهش دهید. این ویژگی توسط ESET Live Grid ، یک سیستم  مبتنی بر ابر است پشتیبانی می شود که تضمین می کند آنتی ویروس قادر به شناسایی و مقابله با طیف گسترده ای از بدافزار در حداقل زمان است. تمام این امکانات فقط با خرید آنتی ویروس نود 32 ارجینال قابل ارائه خواهد بود.

فایروال قوی: تمام تلاش ها را از خارج و همچنین ترافیک غیر مجاز از شبکه خانگی را مسدود می کند. به عنوان یک کنترل اضافه شده ، می توانید تصمیم بگیرید که حالت تعاملی را روشن کنید تا بتوانید خودتان ترافیک را مجاز یا محدود کنید. در غیر این صورت فقط به طور خودکار تمام ترافیک ناخواسته را به طور خودکار مسدود می کند.

محافظت از طریق ایمیل: ایمیل های هرزنامه و همچنین هرگونه تهدیدات مخرب یا مشکوک را فیلتر می کند. این حساب های ایمیل مایکروسافت را پیکربندی و محافظت می کند – برای حساب های IMAP و POP3 اسکن می کند.

کنترل والدین : پنل کنترل والدین کاربران را قادر می سازد کانالهای مضر را از طریق آن مسدود کرده و فیلتر کنند که از طریق آنها سیستم می تواند در معرض تهدیدهای مضر قرار گیرد یا کودکان در معرض محتوای نامناسب ناخواسته قرار دارند.

Monitor Home Connected : این ویژگی به شما امکان می دهد تمام دستگاه های متصل به برنامه را اسکن کنید و می توانید با استفاده از این ابزار ، در محل با تهدید موجود مقابله کنید.

بانکداری و حفاظت از پرداخت : یک مرورگر ایمن برای ایجاد معاملات و سایر روشهای مالی بصورت آنلاین ، محیطی امن را فراهم می کند.

عملکرد آنتی ویروس

صرف نظر از مجموعه های متنوع ، تشخیص بدافزار اصلی در هر سه نوع تغییر در سطح استاندارد است. آخرین نسخه ESET Internet Security نمره 100 درصدی را در آزمایشی AV که توسط یک آزمایشگاه آلمانی انجام شد ، کسب کرد. به طور کلی ، امتیازات ESET به طور متوسط ​​99.7 و 99.9 درصد بود.

نصب و پشتیبانی

فایل نصبی آنلاین فقط یک فایل 4.1 مگابایتی است که برنامه اصلی آنتی ویروس را دانلود و سپس نصب می کند. این روش به دنبال نصب بسیار ساده و مستقیم است: بعد از خرید نود 32 کد فعال سازی را وارد کنید حساب ESET را تنظیم کنید.

نودسرو نمایندگی نود 32 در ایران، به صورت 24 ساعته آماده ارائه پشتیبانی به شما کاربران گرامی است.

رابط کاربری

رابط ESET از لحاظ تصویری کاملاً واضح است. به محض اطمینان از اینکه برنامه از همه چیز محافظت شده است ، شما با یک “شما محافظت می شوید” بر روی صفحه نمایش فلش می زنید ، همانطور که در تصویر روی صفحه نشان داده شده است. گزینه Computer Scan بر اساس حافظه ، بخش بوت ، درایور و درایو خارجی طبقه بندی می شود – درصورتی که نمی خواهید اسکن کامل سیستم را شروع کنید. ابزارها در زیر و در سمت چپ ذکر شده است.

نودسرو ، نمایندگی رسمی آنتی ویروس Eseدر ایران:

نودسرو با بیش از ۱۵ سال سابقه در ارائه لایسنس اورجینال نود ۳۲ تلاش دارد تا تمام کاربران بتوانند از مزایای استفاده از لایسنس اورجینال نود استفاده کنند بدون اینکه نیاز داشته باشند تا هزینه گزافی کنند. هدف نودسرو ارائه لایسنس های آپدیت آنتی ویروس نود ۳۲ با قیمت کم برای همه کاربران ایرانی است و این کار در نودسرو، زیر نظر افراد متخصص صورت می‌گیرد.

آدرس سایت: https://original-nodsrv.com

پشتیبانی در تلگرام یا واتس اپ: ۰۹۱۱۶۱۹۲۲۸۰

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.