در 11 فروردین گوشی ریلمی v13 معرفی خواهد شد

مدت هاست که شاهد گوشی هایی از بعضی تولید کننده ها هستیم که تنها برای بازار خاصی تولید و عرضه می شود و در همه نقاط جهان شاهد آن نیستیم. از جمله تولید کنندگان شرکت ریلمی است که گوشی های سری V را تنها برای بازار چین تولید و عرضه می کند. در چند روز آینده نیز شاهد رونمایی از گوشی جدید ریلمی با نام ریلمی V13 خواهیم بود. همراه چیکاو باشید.

ریلمی در حالی قرار است عرضه شود که دارای طراحی شبیه به سری های قبلی V است. نمایشگر این گوشی از یک حفره برای دوربین سلفی برخوردار است که در قسمت بالا سمت چپ قرار گرفته است.

به گزارش gizmochina نوع نمایشگر هنوز مشخص نشده است اما از حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار آن بهره می برد و اینکه صفحه نمایش آن از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی می کند.

این اطلاعات از پوستری که به اشتراک گذاشته شده است استخراج شده و همینطور نشان می دهد که این گوشی در نسخه 5G با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی روانه بازار می شود. حافظه این گوشی 256 گیگابایت به همراه 8 گیگابایت رم خواهد بود و به علاوه از کابل USB-C نیز پشتیبانی می کند.

به گزارش منبع تصویر، این گوشی در رنگ های آبی و مشکی با قیمت 275 پوند در روز 11 فروردین ماه 1400 معرفی خواهد شد و از روز بعد در بازار چین عرضه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.