جزئیات اولیه سیستم خنک کننده گوشی می 11 اولترا توسط کمپانی شیائومی اعلام شد

جزئیات فناوری خنک‌ کننده‌ی تمام‌ فازی گوشی می 11 اولترا که همان سیستم خنک کننده این محصول است که با این نام عنوان شده است، منتشر شد. به نظر می رسد که عملکرد این سیستم مشابه سیستم محفظه بخار باشد. همراه چیکاو باشید.

همان طور که می دانید شیائومی همیشه برای گوشی های پرچمدار خود مانور ویژه ای می دهد و تیز های رسمی منتشر می کند. بنابراین هیاهویی که گوشی Xiaomi Mi 11 Ultra به پا کرده است به دور از انتظار نیست. تیزر های رسمی منتشر شده از این محصول خبر از قابلیت های نوآورانه ای می دهند.

به نقل از GSMArena، انتظار می‌رود که گوشی می 11 اولترا همانند گوشی می 10 اولترا ( که هیچگاه روانه بازار های جهانی نشد) عملکرد مطلبوب و سطح بالایی ارائه کند.

اخیرا هم بنیان گذار شیائومی پستی را در وبیو با زبان چینی منتشر کرده است، بر اساس اطلاعات به دست آمده از ترجمه ماشینی این پست به نظر می رسد که وی از عبارت  « فناوری خنک کننده چند فازی» استفاده کرده است. ظاهرا منظور از کلمه چند فازی، اشاره به سه فاز ماده ( جامد، مایع و گاز) است.

گفته شده است که این محصول به کمک این سیستم خنک کننده رسانندگی گرمایی خود را 100 درصد بهبود بخشیده است. اما هنوز مشخص نشده است که این بهبود عملکرد 100 درصدی در مقایسه با عملکرد کدام سیستم عنوان شده است. اما نکته ای که مشخص است، این است که، صفحه‌ی خیس محفظه‌ی خلأ تعبیه شده در این سیستم امکان بهبود عملکرد 100 درصدی را فراهم آورده است.

همان طور که پیش تر گفته شد این سیستم خنک کننده شیائومی عملکردی مشابه با سیستم بخار ارائه می دهد. به این صورت که، مایع گرم شده و پس از تبدیل به بخار وارد محفظه ای می شود که در آنجا دمای آن کاهش یافته و پس از سرد شدن مجددا تبدیل به مایع می شود. باید توجه داشت که در این فرآیند که بار ها تکرار شده و منجر به خنک شدن سیستم می شود، ماده در حالت جامد وجود ندارد احتمال دارد که همان صفحه های گرمایی آیتم جامد گفته شده می باشند.

برای اطلاعات بیشتر درباره محصول جدیو شیائومی با نام Xiaomi Mi 11 Ultra کافیست تا تاریخ 9 فروردین 1400 ( 29 مارس 2021 میلادی) منتظر بمانیم تا این محصول معرفی شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.