گوشی شیائومی می میکس در تاریخ 9 فروردین 1400 رسما معرفی می شود

به گفته شیائومی، رویداد رسمی معرفی گوشی می میکس در تاریخ 9 فروردین 1400 برگزار می شود. این رویداد در چین به صورت حضوری انجام شده و امکان حضور آنلاین برای بازار جهانی در آن نیز وجود دارد. همراه چیکاو باشید.

به گفته کمپانی چینی شیائومی، در این مراسم علاوه بر گوشی می میکس، محصولات دیگری از جمله گوشی های  Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra، لپ تاپ Mi Notebook Pro و ماشین لباسشویی معرفی خواهند شد. به علاوه همان طور که انتظار می رفت،  سری Mi MIX نیز در همین مراسم معرفی می شود و در تاریخ 9 فروردین 1400 در بازار فروش عرضه خواهد شد، با این وجود هنوز اطلاعات دقیقی درباره آینده این محصول منتشر نشده است.

با توجه به گزارشاتی که اخیراً منتشر شده است، احتمال دارد که گوشی جدید سری Mi MIX اولین گوشی تاشو کمپانی شیائومی باشد. این محصول موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است، اما در حال حاضر در پوستر آن چنین چیزی به چشم نمی خورد.

با وجود اینکه اطلاعات زیادی در زمینه گوشی هوشمند تاشو شیائومی منتشر نشده است، انتظار می‌رود که، این محصول بخشی از مجموعه می میکس باشد. به نظر می رسد که گوشی تاشو شیائومی از فناوری 5G پشتیبانی کرده و  طراحی آن مشابه Galaxy Z Fold 2 به صورت تاشو داخلی باشد.

بر اساس گزارشاتی که پیش تر منتشر شده بود، این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 7 اینچی، نرخ نوسازی 120 هرتز و پردازنده اسنپدراگون 888 ارائه شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند سنسور 108 مگاپیکسلی با ماژول دوربین سه گانه را برای کاربران فراهم می آورد. باتری گنجانده شده در این محصول 5000 میلی آمپر ساعتی  است و اعتقاد بر این است که این دستگاه بتواند MIUI 12 را اجرا کند.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.