رئیس کمپانی شیائومی: در ماه فوریه گوشی Xiaomi Mi Mix 4 رونمایی خواهد شد

رئیس کمپانی شیائومی، لی جون، در ماه فوریه خبر از رونمایی گوشی  Xiaomi Mi Mix 4 داد، هم اکنون اطلاعاتی درباره مشخصات این محصول منتشر شده است. همراه چیکاو باشید.

در ماه فوریه بود که شرکت شیائومی اعلام کرد، قرار است از گوشی  Xiaomi Mi Mix 4 رونمایی کند. این محصول از چهارمین نسل محصولات پیشرفته کمپانی چینی شیائومی می باشد. با توجه به نزدیک شدن به تاریخ معرفی این دستگاه ، برخی از ویژگی ها و مشخصات آن برای کاربران منتشر شده است.

بر اساس گزارشات منتشر شده شماره مدل این گجت K2B، می باشد.  گوشی Xiaomi Mi Mix 4، از پیشرفته ترین فناوری های موجود در حال حاضر که پرچمداران 2021 به آن مجهز شده اند، بهره می برد. از جمله برترین فناوری ها می توان به تکنولوژی 5G mmWave، صفحه نمایش AMOLED با وضوح +QHD و رفرش ریت 120 هرتزی اشاره کرد. پردازش اطلاعات در این گوشی به عهده پردازنده اسنپدراگون 888 می باشد. دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت این گوشی در زیر صفحه نمایش قرار گرفته اند.

دوربین چهارگانه این محصول شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید، یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و قدرت بزرگنمایی ۱۲۰ برابری دیجیتالی می باشد. دوربین گوشی Xiaomi Mi Mix 4، امکان فیلمبرداری آهسته 1920 فریم بر ثانیه و ثبت فیلم با کیفیت 8K را ارائه می دهد.

اطلاعات منتشر شده از این گوشی هنوز توسط رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطمئن تایید نشده است. انتظار می رود که به زودی اطلاعات دقیق تری از این رسانه ها در اختیار کاربران قرار بگیرد. گفته می شود که امکان دارد، گوشی Xiaomi Mi Mix 4 با نام احتمالی Mi Mix 4 Pro Max نیز عرضه شود. برخی از منابع دیگر اعلام کرده اند که این گجت به صفحه تاشو به سمت داخل ارائه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.