احتمالا آیپد پرو 2021 در فروردین 1400 معرفی شود

بر اساس گزارشات منتشر شده احتمال دارد که آیپد 2021 با پردازنده مشابه M1 در فروردین 1400 معرفی شود. به نقل از خبر های منتشر شده در این زمینه، مدل جدید آیپد پرو به نمایشگر Mini LED و رابط سخت‌افزاری تاندربولت مجهز می شود. همراه چیکاو باشید.

به نقل از GsmArena، سری جدید تبلت های آیپد پرو اپل احتمالا زودتر از تاریخ مشخص شده، معرفی شوند. احتمالا اپل از سری آیپد جدید خود در ماه آوریل( فروردین) رونمایی کند. به گفته برخی از شایعات در آیپد های مینی شاهد تغییراتی مربوط به کاهش حاشیه‌های صفحه‌نمایش خواهیم بود. کاهش حاشیه صفحه نمایش پیش از این در آیپد های ایر ارائه شده بود.

بر اساس گزارشات منتشر شده، پردازنده جدید استفاده شده برای  آیپد پرو 2021 عملکردی مشابه پردازنده M1 دارد که در مدل‌های MacBook و Mac mini اپل دیده می شود.

گفته می شود که در بخش ظاهری دوربین این محصول تغییراتی ایجاد نمی شود، اما با عملکرد بهتری ارائه خواهد شد. در مدلی از این تبلت که در اندازه 12/9 اینچی می باشد از نمایشگر Mini LED با روشنایی بالاتری نسبت به آیپد پرو نسخه قبلی استفاده شده است.

نسل بعدی آیپد پرو که با همکاری اپل و اینتل طراحی می شود از فناوری تاندربولت (Thunderbolt)  برای ارتباط دیسک سخت و سایر وسایل جانبی به کامپیوتر استفاده می شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.