گوشی ریلمی C25 سوم فروردین معرفی می‌شود

سری  Cگوشی های ریلمی سریع‌تر از سری های دیگر این برند در حال توسعه است. در اوایل این ماه میلادی، ریلمی، گوشیC21 را به عنوان جانشین بر حق C20 معرفی کرده و در ژانویه به بازار عرضه کرد. و اکنون، ریلمی خود را برای عرضه یک گوشی دیگر از سری C که ریلمی  C25 نام دارد، آماده می کند. این گوشی در تاریخ 23 مارس (سوم فروردین) در اندونزی عرضه می شود. ریلمی این رویداد معرفی را در وب سایت خود قرار داده است. همچنین تصاویری از این گوشی و برخی از مشخصات اصلی ریلمی  C25 را نیز منتشر کرده است. همراه چیکاو باشید.

سریC  ریلمی عجیب و غریب ترین سری گوشی های ریلمی است. دلیل این امر این است که ریلمی یک گوشی را در یک کشور معرفی می کند و سپس همان گوشی را در کشور دیگری و با نام دیگری عرضه می کند. سال گذشته ریلمی چهار گوشی از سری C را در هند معرفی کرد، ابتدا C3 را در ماه فوریه و سپس سه گوشی C11، C12 و C15 را در نیمه دوم سال 2020 عرضه کرد. پس از آن  C15 Qualcomm Edition معرفی شد. در بازارهای مختلف گوشی های مختلفی از سری C عرضه می شود و به نظر می رسد اندونزی شاهد عرضه جدیدترین مدل این سری باشد.

رویداد معرفی ریلمی  C25

ریلمی C25  در یک رویداد آنلاین (که در ساعت 1.30 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می شود)، معرفی خواهد شد. این گوشی ابتدا در بازار اندونزی عرضه می شود.  هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی پای این گوشی به به هند باز می شود، وجود ندارد.

عکس گوشی ریلمی C25 - چیکاو

مشخصات ریلمی C25

با توجه اطلاعاتی که درباره مشخصات گوشی ریلمی  C25در وب سایت این شرکت منتشر شده، می توان گفت ریلمی  C25یک گوشی رده پایین خواهد بود. قلب تپنده این گوشی پردازنده MediaTek Helio G70 می باشد. اطلاعات دقیق درباره میزان رم و حافظه داخلی گوشی در دسترس نیست اما می توانیم حداقل 3 گیگابایت رم را برای آن در نظر بگیریم. این وب سایت همچنین فاش کرده است که یک نمایشگر 6.25 اینچی برروی این گوشی قرار می گیرد. این صفحه نمایش دارای بریدگی ناچ قطره ای در قسمت بالای آن می باشد. در داخل این ناچ یک دوربین هشت مگاپیکسلی جا خوش کرده است. اما در پشت قاب ریلمی  C25 یک ماژول سه گانه دوربین قابل مشاهده است که وضوح دوربین اصلی آن برابر 48 مگاپیکسل است. این گوشی از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به همراه یک شارژ 18 واتی بهره می برد. همچنین حسگر اثر انگشت برروی قاب پشتی گوشی قرار دارد.

همچنین ریلمی در این رویداد گوشی C21 را هم در اندونزی معرفی خواهد کرد. ریلمی C21 با قیمت حدود 120 دلار در مالزی عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی نوع LCD و با وضوح 720p  می باشد. قلب تپنده آن نیز پردازنده MediaTek Helio G35 می باشد. این گوشی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. همچنین این گوشی از یک ماژول سه گانه دوربین، شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور سیاه و سفید 2 مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین یکی سنسور 5 مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را برای ریلمی C21 بازی خواهد کرد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی این گوشی را به عهده خواهد داشت.

منبع indiatoday
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.