گوشی شیائومی Mi 11 Star Diamond معرفی شد

امروز نسخه ویژه ای از گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11 ارائه شد؛ نام این نسخه شیائومی Mi 11 Star Diamond Gift Box Edition می باشد. این مدل نیز مانند تمام دستگاه های نسخه ویژه با حفظ ویژگی های سخت افزاری گوشی، با ظاهر جذاب تری طراحی شده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی شیائومی Mi 11 Star Diamond معرفی شد. امروز نسخه ویژه ای از گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11 ارائه شد؛ نام این نسخه شیائومی Mi 11 Star Diamond Gift Box Edition می باشد. این مدل نیز مانند تمام دستواه های نسخه ویژه با حفظ ویژگی های سخت افزاری گوشی، با ظاهر جذاب تری طراحی شده است.

علاوه بر بسته بندی جدید  نسخه Star Diamond کل بدنه گوشی Mi 11 Star Diamond را در پترن در برمی گیرد، این کمپانی از یک جعبه محافظ  Star Diamond را در جعبه قرار داده است؛ جعبه محافظ Star Diamond به شکل یک الماس ستاره براق می باشد.

بر اساس گزارشات منتشر شده از gizmochina، متوجه می شویم که مشخصات فنی این گوشی دقیقا مشابه مدل استاندارد آن می باشد.

صفحه نمایش استفاده شده در این گوشی به اندازه 6.8 اینجی AMOLED است. نمایشگر از رزولوشن 3200 * 1440 بهره می برد. در قسمت بالایی سمت چپ پنل جلویی گوشی یک حفره قطور قرار دارد که برای تعبیه دوربین سلفی در آن استفاده می شود.

گوشی شیائومی Mi 11 Star Diamond

این نمایشگر از رفرش ریت 120 هرتز متغیر بهره می برد، این موضوع به این معناست که، محتوای صفحه نمایش به صورت اتوماتیک بین رفرش ریت 30 هرتز تا 120 هرتز جا به جا می شود. لایه ای از Gorilla Glass Victus از صفحه نمایش محافظت می کند همچنین پشت خمیده آن را،  Gorilla Glass 5 پوشش می دهد.

گوشی شیائومی  Mi 11 Star Diamond، به پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 مجهز شده است. حداکثر رم استفاده شده در این دستگاه 12 گیگابایت ، LPDDR5 می باشد. این محصول از حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می برد. در طراحی این محصول از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. همچنین دوربین استفاده شده در پنل جلویی 20 مگاپیکسلی می باشد. گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 Star Diamond از سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری MIUI 12.5 پشتیبانی می کند. سازندگان این محصول در ساخت آن از باتری 4600 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی 55 واتی، شارژ بی سیم سریع 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی استفاده کرده اند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.