کارتن اسباب کشی را از کجا خریداری کنیم؟

جابه جایی و حمل وسایل یکی از مشکلاتی است که هنگام اسباب کشی منزل ممکن است با آن مواجه شده باشید. یکی از روش‌هایی که در این مواقع برای راحتی و حملی آسان در نظر گرفته می‌شود استفاده از کارتن اسباب کشی است. با در اختیار داشتن کارتن اسباب کشی با کیفیت می‌توان بخش زیادی از وسایل را در آن جای داد و وسایل را به طور منظم جابه جا کرد؛ زیرا مشکلی که معمـولا در اسباب کشی وجود دارد گم شدن وسایل و گیج شدن در پیدا کردن‌ آن‌ها است که با استفاده از این روش و نوشتن محتویات کارتن بر روی آن این مشکل بر طرف می‌شود. زود پک با تولید کارتن اسباب کشی و فروش کارتن خالی در این امر کمک شایانی می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

همان‌گونه که ذکر کردیم استفاده از کارتن اسباب کشی جهت نظم دادن به وسایل بسیار موثر بوده و خوشبختانه امروزه این کارتن‌ها را در سایز‌های مختلفی برای وسایل گوناگونی اعم ازجابه جایی کتاب و ظروف شکستنی و لوازم خانگی و… تولید می‌کنند و فروش کارتن خالی به تعداد دلخواه صورت می‌پذیرد. خوب است بدانید  کارتن ابتدا به صورت ورق کارتن ساخته شده و بعد به کارخانه‌های کارتن سازی فرستاده می‌شوند تا آن‌ها با توجه به سفارش‌ها کارتن‌ها را در ابعاد مختلف تولید کنند. برای تولید ورق کارتن، از کرافت و ورق کرکره‌ای استفاده می‌شود که طبیعتا اگر کارتن بزرگ‌تری بخواهد تولید شود به کرافت و ورق کرکره‌ای بیشتری نیاز است و درنتیجه قیمت کارتن تولیدی هم بالاتر است.

بهترین کارتن اسباب کشی

تفاوت کارتن‌ها از نظر مقاومت، در تعداد لایه یا ورقی است که در تولیدشان به کار رفته، به طوریکه هرچه تعداد لایه بالاتر باشد مقاومت نیز بالاتراست. معمولا نوع مقوایی بیشترین مقاومت را دارند و برای مصارف گوناگون از جمله تولید کارتن پست استفاده می‌شود. اما پیشنهاد زود پک برای شما استفاده از کارتن پنج لایه مقوایی است که مقاومت بسیار مناسبی برای حمل وسایل سنگین‌تر دارد. از این کارتن‌ها علاوه بر اسباب کشی منزل در کارخانه‌ها نیز برای بسته بندی محصولات تولیدی استفاده می‌شود. مزیت این کارتن‌ها علاوه بر مقاومت بالا، ضخامتش است که مانع ضربه دیدن وسایل می‌شود. اگربرای شما مقاومت کارتن اهمیت چندانی ندارد و از آن جهت حمل وسایل سبک و نظم دادن استفاده کنید می‌توانید از کارتن‌ اسباب کشی با تعداد لایه کمتر مثل کارتن سه لایه استفاده کنید.

خرید کارتن بسته بندی

درسال‌های اخیر شاهد بسته بندی‌های عجیب و جالب بودیم که در صنف‌های مختلفی اعم از کارخانه‌های تولید مواد غذایی و رستوران حتی برای فروش میوه استفاده می‌شد. یکی از سوالاتی که مطرح می‌شود این است که طراحی کارتن بسته‌بندی چه فایده و اهمیتی دارد؟ جالب است بدانید خیلی از افراد به مارک محصولی که خریداری می‌کنند توجهی نمی‌کنند و ظاهر محصول و کارتن بسته بندی آن جذبشان می‌کند. به همین خاطر یکی از دلایل رقابت بر سر طراحی و خرید کارتن بسته بندی، بالارفتن میزان فروش محصول است. از طرفی خرید کارتن بسته بندی خاص و مناسب می‌تواند سبب تبلیغ محصول شود و دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای تبلیغ نباشد. فقط باید توجه شود که علاوه بر ظاهربسته بندی سهولت در باز کردن آن هم اهمیت دارد؛ چراکه اگر خریدار را کلافه کند به هیچ عنوان دوباره سراغ آن محصول نمی‌رود.

نایلون حباب‌ دار

از کارتن اسباب کشی و بسته بندی که بگذریم به نایلون حباب دار می‌رسیم. علت  نام گذاری این نایلون به خاطر وجود حباب‌های هوا در آن است. نایلون حباب دار یا پلاستیک حباب دار درواقع همان پلاستیکی است که در کارتن لوازمی که می‌خریم قرار دارد و نقش این پلاستیک ضربه گیری و محافظت از محصول است. از نایلون حباب دار در اسباب کشی منزل برای ظروف و وسایل شکستنی و نیز لوازمی که به مواظبت بیشتری احتیاج دارند استفاده می‌شود. این نایلون همانند کارتن از چند لایه ساخته شده و هرچه تعداد لایه‌ها بالاتر بلشد، مقاومت بالاتری نیز دارد. نایلون حبابدار از پلی اتیلن ساخته شده و در عرض‌های متفاوتی مثل 25 و 50 و یک متری و در دو نوع رولی و متری تولید می‌شود. جالب است بدانید حتی براساس درخواست مشتری حباب‌های روی آن را می‌توانند بزرگ‌تر و یا کوچک‌تر کنند.

در ادامه به بعضی از کاربرد‌های نایلون حباب دار اشاره می کنیم.

  • صرفه جویی در انرژی: اگر از افرادی هستید که سعی در صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف انرژی دارید می‌توانید با قرار دادن این نایلون در بین پنجره اتلاف آن جلوگیری نمایید.
  • سالم نکه داشتن میوه‌‌ها: یکی از کاربرد‌های جالب نایلون حباب دار این است که با پیچیدن این نایلون به دور میوه از پلاسیدگی آن می‌توان جلوگیری کرد.
  • عدم نفوذ چربی: با پیچیدن این نایلون به دور وسایلی که مدام در معرض چربی‌اند از نفوذ چربی به آن‌ها می‌توان جلوگیری کرد. البته توجه شود که این محصول یک پلاستیک است. پس قرار دادن آن درجایی که حرارت زیاد است صحیح نیست.
  • عدم نفوذ آب: آب توانایی عبور از نایلون حباب دار را ندارد و به همین سبب از آن برای جلوگیری از خیس شدن وسایل می‌توان استفاده کرد. حتی از این نایلون می‌توان به عنوان زیرانداز استفاده کرد تا از خیس شدن و کثیف شدن آن جلوگیری شود.

بازیافت

درصورتی که با کارتن اسباب کشی و یا نایلون حباب دار سرو کار دارید توجه کنید که هردوی این‌ها قابل بازیافت بوده و می‌تواند به چرخه طبیعت بازگردد. خوشبختانه در صورت تا کردن، فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و شما می‌توانید آن را به کارخانه‌های بازیافت تحویل دهید.

اگر محصولات معرفی شده را به صورت عمده خریداری می‌کنید خوب است بدانید فروشگاه اینترنتی زودپک با ارائه تخفیف محصولات خود را با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رساند. درصورتی که خریدار عمده نیستید باز هم نگران نباشید چراکه محصولات زود پک دارای پایین‌ترین قیمت بازار است. یکی از مشکلاتی که معمولا در این صنف وجود دارد این است که مرسوله‌ها دیر به دست مشتری می‌رسد که خوشبختانه زودپک این مشکل را رفع کرده است به طوریکه  اگر تا قبل از ساعت 9 با زود پک تماس بگیرید و محصولاتش را اعم از لیبل،  چسب و کارتن و منگنه کارتن و…  را سفارش دهید همان روز محصول خریداری شده را دریافت می‌کنید. برای ارتباط با این فروشگاه به آدرس zoodpack.come مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.