قیمت و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A52 لو رفت

در هنگامی که به رونمایی گوشی میان رده جدید سامسونگ یعنی گلکسی A52 نزدیک هستیم، دو فروشگاه این گوشی را در بین سایر محصولات خود فهرست کرده اند که علاوه بر قیمت، مشخصات این گوشی به همراه تصویر نیز قابل مشاهده است. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ در تلاش بوده است که از افشای اطلاعات گوشی میان رده های جدید خود جلوگیری کند اما موفق نبوده است و حالا اطلاعات زیادی از گوشی های A52 و A72 سامسونگ منتشر شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A52 که احتمالا در تاریخ 17 مارس 2021 رسما رونمایی می شود به تازگی در دو فروشگاه آنلاین مشاهده شده است که اطلاعاتی از قبیل تصاویر، مشخصات فنی و قیمت آن را می توان مشاهده نمود. به گفته GSMArena صفحه ایجاد شده در این دو فروشگاه آنلاین مربوط به نسخه 5G آن است و نسخه 4G آن توسط یک افشاگر دیگر فاش شده است.

انتظار می رود که گوشی سامسونگ گلکسی A52 در کنیا با قیمت حدود 270 یورو برای فروش در دسترس قرار گیرد. البته این قیمت مربوط به نسخه 4G آن است و نسخه 5G گوشی سامسونگ گلکسی A52 با قیمت 365 تا 450 یورو روانه بازار خواهد شد.

با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است، نسخه 4G و 5G آن تقریبا مثل یکدیگر هستند و تنها در بخش پردازنده نسخه 5G از پردازنده اسنپدراگون 750G و نسخه 4G آن از اسنپدراگون 720G بهره می برد. از دیگر مشخصات گوشی میان رده جدید سامسونگ می توان به صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه لنز فوق عرض 8 مگاپیکسلی، دوربین عمق سنج دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی روانه بازار خواهد شد.

مدلی که در کنیا عرضه می شود دارای 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی است. البته سامسونگ در نظر دارد که نسخه 8 گیگابایتی رم و 256 گیگ حافظه داخلی را نیز روانه بازار کند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.