گوشی های سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A72 در تاریخ 27 اسفند رونمایی می شوند

گوشی های گلکسی A52 و گلکسی A72 در رویداد Galaxy Awesome Unpacked که در تاریخ 27 اسفند ماه برگزار می شود، معرفی می شوند. سامسونگ قصد دارد که در این رویداد  دو گوشی جدید سری A خود را معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

تاکنون اخبار و شایعات زیادی درباره گوشی های جدید سری A سامسونگ شنیده ایم با این حال می دانیم که مدل های جدید سری گلکسی ای سامسونگ با پشتیبانی از فناوری 4G و 5G روانه بازار می شوند.

به نقل از GSMArena، به زودی این مدل از گوشی های سامسونگ نیز معرفی خواهند شد. به گفته این شرکت کرگوشی های سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A72 در تاریخ 27 اسفند رونمایی می شوند - چیکاوه ای گوشی های ای 52 و ای 72 سامسونگ در رویداد Galaxy Awesome Unpacked معرفی خواهند شد. تاریخ برگزاری این رویداد 17 مارس معادل 27 اسفند ماه می باشد. همانطور که مشخص است سامسونگ در نام این رویداد حرف A را در کلمه Awesome به صورت حروف بزرگ نوشته است، بنابراین انتظار می رود که این رویداد برای معرفی گوشی های سری A این کمپانی کره ای باشد.

به دلیل اینکه از مدل های قبلی گوشی های میان رده سامسونگ استقبال خوبی به عمل آمد، گوشی های گلکسی A52 و گلکسی A72 از مهم ترین گوشی های میان رده سال 2021 میلادی می باشند و می توانند به خوبی مورد توجه کاربران قرار بگیرند. براساس آمار گذشته همیشه گوشی های خانواده A سامسونگ از جمله پر فروش ترین دستگاه ها بوده اند به عنوان مثال می توانیم به گلکسی A5 به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات برند سامسونگ اشاره کنیم.

به توجه به اینکه یک هفته تا برگزاری رویداد معرفی سامسونگ باقی مانده است قطعا اطلاعات بیشتری از محصولات جدید این شرکت کره ای در اختیار ما قرار خواهد گرفت. همچنین ممکن است اطلاعات جدیدی درباره این دو گوشی تا قبل از برگزاری رویداد منتشر شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. آیلار می گوید

    مدت هاست اخبارشون رو دنبال میکنم و منتظرم تا بالاخره عرضه بشن