گوشی های سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A72 با بلندگو استریو عرضه خواهند شد

دیروز تصاویری از گوشی A52 قبل از معرفی منتشر شد که گواهی IP67 و لرزشگیر اپتیکال این گوشی را تایید می کرد. حال شاهد اطلاعاتی از این دو میانرده هستیم که کمتر در گوشی های میان رده دیده می شود. همراه چیکاو باشید.

شایعاتی پیرامون گوشی های آِنده میان رده سامسونگ یعنی A52 و A72 بسیار زیاد است و این شایعات به این دلیل است که محصولات سامسونگ سری A مخصوصا نسخه های شماره 5 فروش زیادی را تجربه کردند و این توجهات باعث شده تا همه نگاه ها به سمت نسخه های بالاتر این میان رده ها باشد.

گزارش های جدید حاکی از ویژگی ی زوم 30X و بلندگو استریو برای گوشی های جدید سامسونگ است و همچنین این گزارش ها خبر از امکانات بیشتر صوتی این دو گوشی همچون قابلیت Dolby Atmos برای صدای فراگیر 3D می دهند.

گلکسی A72
گلکسی A72

سامسونگ برای دوربین این دو گوشی از لنز های Snapchat درون نرم افزار پیش فرض دوربین استفاده می کند که این ویژگی در کنار لنز های گرافیکی سامسونگ ارائه می شود. در مجموع 21 لنز گرافیکی ارائه خواهد شد که 12 لنز آن مربوط به سامسونگ است.


طبق گفته ها گوشی گلکسی A72 با زوم 30 برابری عرضه خواهد شد که می تواند اتفاق جالبی در گوشی های سری A سامسونگ باشد. بر خلاف گوشی A52 سامسونگ، گوشی گلکسی A72 با پشتیبانی Advanced Xbox Game Pass عرضه خواهد شد که انتظار می رود در نسخه گرانتر آن شاهدش باشیم. با این ویژگی کاربران قادر خواهند بود که بیش از 100 بازی ایکس باکس را بری روی گوشی خود انجام دهند.

گلکسی A52
گلکسی A52


طبق گفته ها انتظار می رود که سامسونگ شارژر گوشی های A52 و A72 در برخی از بازار ها، از جعبه آن حذف کند. اما در برخی مناطق این گوشی با شارژر 15 واتی ارائه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.