گوشی ریلمی 8 در تاریخ 4 فروردین 1400 رونمایی خواهد شد

مدت هاست ها شاهد افشای اطلاعات گوشی ریلمی 8 هستیم و حال شاهد انتشار رسمی تاریخ رونمایی آن در کانال رسمی یوتیوب ریلمی هند هستیم. همراه چیکاو باشید.

شرکت ریلمی به تازگی روند تبلیغاتی را برای گوشی جدید خود یعنی ریلمی 8 آغاز کرده است که در این بین ویدیو های زیادی نیز به بیرون درز پیدا کرده است. این اطلاعات حاکی از استفاده 8 به عنوان نماد بی نهایت برای گوشی جدید ریلمی است.

به گفته Gizmochina انتظار داریم که در تاریخ 4 فروردین شاهد حداقل دو گوشی ریلمی 8 و ریلمی 8 پرو باشیم که احتمال می رود یکی از آن ها از فناوری 5G پشتیبانی کند.

ریلمی قبلا در مورد نسخه پرو گوشی ریلمی 8 اعلام کرده بود که از یک دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می برد و طبق ویدیویی که توسط مدیر عامل این شرکت چند روز پیش منتشر شد نشان می دهد که داری اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر است که وجود صفحه نمایش AMOLED را نشان می دهد. نسخه پرو آن دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 65 وات خواهد بود.

در بین این گزارش ها برخی از مشخصات گوشی ریلمی 8 نسخه استاندارد آن نیز فاش شده است. از جمله این اطلاعات صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد تمام صفحه به همراه دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که یک دوربین چهار گانه را تشکیل میدهد. همچنین این نسخه از پردازنده Helio G95 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 30 واتی بهره می برد.

ریلمی سعی دارد که با استفاده از ابزار تبلیغات و نشان دادن ردمی نوت 10 به عنوان رقیب این گوشی، بخشی از نگاه های بازار را معطوف خود کند. نظر شما در این باره چیست؟

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.