گوشی موتورولا Moto G 100 به عنوان رقیب گوشی Galaxy S20 FE روانه بازار می شود

گوشی موتورولا Edge S، اولین گوشی این برند با پردازنده اسنپدراگون 870، اوایل سال 2021 میلادی در چین معرفی شد. به نقل از جدید ترین اخبار و گزارشات مختلف که در این زمینه منتشر شده است، به نظر می‌رسد که موتورلا قصد دارد این مدل را با نام Moto G 100 در بازار جهانی عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

موتورلا Moto G 100

گرچه پوستر رسمی که به تازگی توسط موتورولا منتشر شده است تأیید کننده نام تجاری این محصول یعنی Moto G 100 نمی باشد، اما این موضوع را که نسخه جهانی این مدل از هر نظر تقریبا شبیه مدل موتورولا اج اس می باشد را تایید می کند. این پوستر رسمی علاوه بر اینکه نیم نگاهی کلی از اطلاعات گوشی را در اختیار ما قرار می دهد، مهر تاییدی بر وجود پردازنده اسنپدراگون 870 در این گوشی می باشد.

به گفته androidcentral، در پوستر های بعدی موتورولا، شاهد اطلاعات جدیدی از جزئیات گوشی Moto G 100 خواهیم بود. همان‌طور که گفته شد، احتمال می رود که محصولی که موتورلا به بازار های جهانی می فرستد از هر زاویه ای شبیه به موتورولا Edge S باشد.

مشخصات گوشی موتورولا اج اس (Edge S)

با توجه به اینکه احتمال دارد مشخصات گوشی موتورولا Moto G 100 مشابه محصول دیگر موتورولا به نام  موتورولا اج اس باشد، بد نیست که مشخصات این مدل را معرفی و بررسی کنیم.

صفحه نمایش به کار گرفته شده در موتورلا ان اس در ابعاد 6.7 اینچی با پنل LCD می باشد. پنل جلویی این گوشی با رزولوشن FHD+ با نسبت ابعاد 21:9 طراحی شده است. خبر خوبی که درباره این گوشی وجود دارد مجهز بودن به رفرش ریت 90 هرتزی و پشتیبانی از محتوای HDR10 می باشد.

این مدل از حافظه رم LPDDR 5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می برد. گوشی موتورولا Edge S در دو نسخه رم  6 و 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی یا مدل قوی تر با رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی عرضه می شود.

در ساخت این گوشی از باتری 5000 میلی آمپری و شارژ توربو 20 واتی استفاده شده است.

دوربین اصلی به کار گرفته شده در این گوشی 64 مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/1.7  به همراه PDAF می باشد.

 

منبع androidcentral
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.