مونتاژ آیفون 12 در هند رسما در هند استارت خورد

به گفته شرکت اپل تولید گوشی های آیفون 12 مونتاژ شده در هند بیشتر برای عرضه در بازار های محلی می باشد. همراه چیکاو باشید.

در هفته گذشته و قبل از انتشار بیانیه رسمی اپل، اخبار و شايعات زیادی درباره مونتاژ آیفون 12 در هند به گوش می رسید، اکنون اپل با انتشار این بیانیه رسمی، تصمیم خود را اعلام کرد. بر اساس این بیانیه مشخص شد که کوپرتینویی‌ها مونتاژ گوشی های آیفون 12 در هند را آغاز کرده اند.

ورود اپل به بازار پرجمعیت هند که حدود 1 میلیارد نفر جمعیت دارد، می تواند از نظر تجاری پیشرفت بزرگی برای این شرکت به ارمغان آورد.

به دلیل جنگ تجاری که بین دو کشور ایالات متحده آمریکا و چین وجود دارد، اپل تصمیم گرفته است برای فعالیت های خود پایگاه های دیگر در نظر بگیرد؛ به این صورت که به تدریج بخشی از فعالیت های تولیدی خود را از چین انتقال دهد. به نقل از منابع آگاه موجود در کمپانی اپل، ویتنام و هند کشور هایی هستند که اپل قصد دارد پایگاه تولید محصولات خود را در آن مستقر کرده و همچنین به تدریج این دو کشور را جایگزین چین کند.

فاکسکان و ویسترون، از جمله تأمین کنندگان تایوانی اپل هستند که از سال 2017 میلادی فعالیت خود را در هند آغاز کرده و شروع به تولید گوشی های آیفون در این کشور کرده اند. هم اکنون در مناطق مختلفی از کشور هندوستان کارخانه هایی در حال تولید آیفون برای مصرف کنندگان بازار هند می باشند. این کارخانه‌ها نقش مهمی در تولیدات آیفون در این کشور دارند.

گرچه تا کنون از طرف فاکسکان خبری اعلام نشده است اما به نظر می رسد که، محصولات آیفون در هند در کارخانه فاکسکان تامیل نادو به تولید خواهد رسید. 

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد علاوه بر تولید و مونتاژ آیفون 12 در هند، تولید محصولات دیگری از جمله آیپد را نیز آغاز کند. هم اکنون فضای سرمایه گذاری در هند از نظر سیاسی و اقتصادی کاملا مناسب به نظر می‌رسد. به کمک این رویکرد هزاران شغل مستقیم و غیر مستقیم در هند ایجاد خواهد شد. تاثیرات این رویکرد چشم انداز اقتصادی خوبی را برای این کشور به ارمغان می آورد. 

یکی از سیاست هایی که دولت هند به کار گرفته است تبدیل کردن این کشور به قطب فناوری منطقه می باشد، بر این اساس دولت هند مشوق های هنگفتی را برای شرکت هایی که در هند سرمایه گذاری کنند در نظر گرفته است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.