نقشه راه آپدیت اندروید 11 ال جی به طور رسمی اعلام شد

در گذشته یکی از سریع ترین شرکت ها در ارائه آپدیت، کره ای قرمز بود به طوری که گوشی های آن با جدید ترین نسخه اندروید عرضه می شد. در حال حاضر از جمله کند ترین شرکت ها در این زمینه می باشد و با آپدیت اندروید 11 هم اوضاع زیاد فرق نمیکند. اکنون تنها 2 مدل از گوشی های هوشمند این شرکت در بازارهای خاص به جدید ترین سیستم عامل گوگل مجهز شده اند. این دو مدل که تا کنون ارائه شده اند آپدیت اندروید 11 ال جی Velvet 5G و ال جی 760 در ایالات متحده آمریکا می باشند. و اما امروز بالاخره نقشه راه آپدیت اندروید 11 LG به طور رسمی منتشر شد. همراه چیکاو باشید.

نقشه راه آپدیت اندروید 11 ال جی

اطلاعات مفیدی که ال جی آلمان درباره نقشه راه آپدیت اندروید 11 ال جی منتشر کرده است در قالب یک جدول در اختیار کاربران اروپایی ال جی قرار گرفته است. محتوای موجود در این جدول اصلا امیدوار کننده نمی باشد.

بر این اساس اولین دستگاه ال جی که به اندروید 11 مجهز می شود گوشی میان رده ال جی Velvet 5G است که تا فروردین 1400 به روزرسانی خواهد شد. پس از آن در اواخر بهار سال 1400 نیز گوشی ال جی G8X آپدیت خواهد شد. در تابستان سال 1400 شاهد آپدیت دو دستگاه Velvet و G8S به اندروید 11 می باشیم.

این برنامه در حالی است که گوشی های دیگر سامسونگ باید تا پاییز 1400 منتظر پشتیبانی از اندروید 11 باشند. یعنی زمانی که بقیه برند ها در حال تجهیز شدن به اندروید 12 هستند گوشی میان رده و گران ال جی Wing و نمونه های ارزان قیمت دیگر مانند K52 و K42 می توانند به گروه گوشی های مجهز به اندروید 11 پای بگذارند.

این برنامه نا امید کننده آپدیت دستگاه های ال جی می باشد. اگر شما هم از کاربران گوشی های ال جی می باشید انتظار آپدیت جدید در این روز ها را نکشید. قسمت ناراحت کننده دیگر ماجرا این است که اور شما ندل دیگری از برند ال جی در اروپا خریداری کرده ایست ممکن است اصلا آپدیت 11 برای گوشی شما ارائه نشود.

نکته اخلاقی که در نقشه راه به روز رسانی اندروید 11 برند ال جی وجود دارد مربوط به آپدیت مدل 4G ال جی ولوت تا تابستان 1400 می باشد.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. پویا می گوید

    این چه نقشه راهیه که ال جی چیده اخه نقشه نمیریخت که بهتر بود ?