طراحی عجیب دوربین گوشی هواوی p50 پرو

طراحی منحصر به فرد دوربین پشتی گوشی هواوی P50 در تصاویر رندر به چشم می خورد. تصاویر منتشر شده از طراحی عجیب دوربین پشتی محصول جدید کمپانی هوآوی خبر از برآمدگی دوربین اصلی گوشی در پنل پشتی می دهد. سری P50 پرو هواوی احتمالا به زودی در سه مدل عرضه خواهد شد. در ادامه همراه چیکاو باشید.

سری پی 50 هوآوی به عنوان جدید ترین دستگاه رده بالای این کمپانی ارائه می شود. در حال حاضر OnLeaks، تصاویری از این محصول را در دسترس ما قرار داده است. شایعاتی درباره جایگزین شدن هارمونی او اس ( Harmony OS) با اندروید شنیده می شود، گفته شده است احتمال دارد گوشی P50 به صورت پیش فرض با هارمونی او اس روانه بازار شود.

گوشی Huawei P50 برای کاربران این شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به دلیل اینکه این محصول قدم مهمی برای این شرکت چینی جهت کم کردن وابستگی خود ب سیستم عامل اندروید می باشد؛ حتی با وجود اینکه هارمونی OS تا حد زیادی نسخه ی اصلاح شده Android به حساب می آید.

شرکت هوآوی در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود است. تصاویر رندر منتشر شده از گوشی هواوی پی 50 نشان دهنده این است که طراحی پنل جلویی این گوشی شبیه گوشی های معمولی است اما از استانداردهای طراحی مدرن بهره می برد. استانداردهای طراحی مدرن شامل نداشتن حاشیه در لبه نمایشگر و استفاده از حفره برای دوربین سلفی می باشد. آنچه که در تصاویر منتشر شده جلب توجه می کند برآمدگی دوربین این گوشی در پنل پشتی می باشد.

به نقل از جی اس ام آرنا، همانطور که در تصاوير رنده منتشر شده دیده می شود دوربین پشتی هواوی P50 از دو دایره بسیار بزرگ تشکیل شده ؛ اما در این تصاویر مشخص نیست که داخل این دوربین ها از چه اجزائی استفاده شده است. معمولا دوربین هایی که برای گوشی هوشمند استفاده می شوند در ابعاد کوچک هستند، با توجه به اینکه هوآوی در این پرچمدار جدید خود از دو لنز بسیار بزرگ استفاده کرده است می توانیم منتظر یک دوربین قدرتمند از این گوشی باشیم.

سالهاست در سری P گوشی های هواوی شاهد دوربین های سطح بالایی هستیم‌؛ به نظر می رسد که این شرکت چینی قصد دارد تا در گوشی جدید خود نیز این کار را تکرار کند و این محصول را با مجموعه دوربین توانمندی عرضه کند.

تصاویر رند های منتشر شده از Huawei P50 Pro حاکی از این است که جنس پنل پشتی این دستگاه شیشه ای بوده و دارای فریم فلزی می باشد که برای موبایلی در این سطح کاملا استاندارد است. به نظر می رسد که قسمت بالایی و پایینی گوشی تخت باشند و جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز دیده نمی شود. در بخش بالایی گوشی P50 هواوی فرستنده مادون قرمز به چشم می‌خورد.

بر اساس گزارشات جدید، ابعاد صفحه نمایش هواوی پی 50، 6.6 اینچ با لبه های خمیده و حاشیه بسیار کم می باشد. بر خلاف اینکه هوآوی معمولا در بالای صفحه نمایش حفره ای بیضی برای دو دوربین جلو قرار می دهد، به نظر می رسد که در طراحی این گوشی جدید تنها یک حفره در مرکز بالای صفحه نمایش استفاده کرده است.

تا کنون اطلاعات خاصی درباره حسگر دوربین پشتی منتشر نشده است اما انتظار می رود که هر یک از دایره های تعبیه شده روی پنل پشتی میزبان یک دوربین باشد. بر اساس گزارشات منتشر شده P50 پرو قوی تری عضو خانواده پی 50 هوآوی می باشد که در ساخت آن حسگر ۵۰ مگاپیکسلی یک اینچ Sony IMX 800 بکار گرفته شده است. از دیگر قابلیت های مورد انتظار این گوشی می توان به اسپیکر دو گانه و تعبیه حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

علاوه بر طراحی دوربین برآمده بزرگ گوشی هواوی پی 50 مشخصه خارق‌العاده‌ ی دیگری در طراحی این گوشی به چشم نمی‌خورد. اما با توجه به اینکه شرکت هوآوی تحت تحریم های شدید ایالات متحده آمریکا است، ساخت چنین دستگاهی را نمی توانیم ساده بگیریم. انتظار می رود که گوشی P50 هوآوی در ماه جاری میلادی در سه مدل رونمایی شود.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مازیار می گوید

    شنیدم یکی از گوشی های هوآوی هم قراره دو تا صفحه نمایش داشته باشه 🙂