18 میلیون کاربر در موتور جست و جوی هواوی فعال است

شرکت هواوی در اوایل این هفته جلسه ای را با نمایندگان منتخب خود برگزار کرد و در این جلسه اطلاعات جالبی را درباره پیشرفت سرویس های موبایلی خود اعلام کرد. همراه چیکاو باشید.

خیمه گونزالو، معاون ارشد بخش خدمات موبایل مشتریان، آندریاس زیمر، رئیس بخش محصولات هواوی در اروپا در این جلسه حضور داشتند. یکی از اطلاعات جالبی که در این جلسه از سوی شرکت هواوی اعلام شد مربوط به موتور جستجوی اختصاصی هواوی (Petal Search) بود، نکته مهم در این باره این است که Petal Search،موتور جستجوی هواوی، تا پایان سال جاری میلادی به 60 میلیون کاربر فعال در خارج از چین دست خواهد یافت. اکنون ماهانه 18 میلیون کاربر فعال در خارج از چین از خدمات ارائه شده در Petal Search استفاده می کنند؛ گفته می شود که 4 میلیون از این افراد ساکن اروپا می باشند. نکته حائز اهمیت این است که تا یکسال پیش موتور جستجوی هواوی وجود خارجی نداشت؛ بنابراين موفقیت کسب شده هواوی در این بازه زمانی 12 ماهه از اهمیت بالایی برخوردار است.

قابلیتی که این سرویس در اختیار کاربران خود قرار می دهد به این صورت است که از طریق آپلود یک تصویر، بازیگر، شخص معروف یا محصول مورد نظر را با سرعت بالایی و به ساده ترین شکل ممکن پیدا می کند. همچنین در جریان این جلسه دکتر گونزالو تاکید کرد که موتور جستجوی هواوی توانسته است از اتحادیه اروپا گواهینامه کسب کند. به دلیل اینکه اتحادیه اروپا برای Petal Search گواهینامه صادر کرده است تمامی اطلاعات کاربران و حریم خصوصی آنها محافظت خواهد شد.

موتور جستجوی هواوی در ابتدای کار خود برا پیدا کردن فایل نصبی APK اپلیکیشن های مختلف در دسترس کاربران قرار گرفته بود اما با گذر زمان این اپلیکیشن توانست پیشرفت کند و بعد از یک رشد چشمگیر به یک موتور جستجوی قدرتمند تبدیل شود. هم اکنون کاربران می توانند به کمک این موتور جستجو به سرچ کردن اخبار، تصاویر، ویدئو ها، اطلاعات پرواز و فروشگاه ها و محصولات بپردازند. به علاوه هواوی قصد دارد تا موتور جستجوی خود را به دستیار صوتی که Celia نام دارد مجهز کند.

درست است که Petal Search برای تبدیل شدن به یک موتور جست‌وجوگر قدرتمند راه طولانی را در پیش دارد اما پیشرفت و ترقی سریع این موتور جستجو نوید بخش آینده ای درخشان است.

 

منبع huaweiupdate
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. آیناز می گوید

    چقدر جالب اتفاقی این خبر رو دیدم کنجکاو شدم برم ببشتر درباره این مرورگر چینی بخونم