بهترین خدمات تورهای مسافرتی داخلی و خارجی فارا گشت برای شما

دنیا به شدت درحال پیشرفت کردن است. تکنولوژی های جدید هر روز ارائه می شوند تا مردم بتوانند با سرعت بیشتر به کارهای روزمره شان برسند. از اپلیکیشن های موبایل گرفته تا وب سایت های مختلف که همه بر بستر اینترنت فعالیت می کنند. یکی از تکنولوژی هایی که به مردم کمک زیادی کرده است وب سایت های آژانس های مسافرتی است که راههای مختلفی را به مسافران ارائه می دهند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در دنیا برای سفر کردن روش ‌های متعددی وجود دارد که هر شخص بسته به تجربه و سلیقه و شخصیت خود یکی از این روش ‌ها را انتخاب و به گشت و گذار و مسافرت خود می ‌پردازد. یکی از پرطرفدارترین روش‌ها، تورهای مسافرتی است که توسط آژانس ‌های گردشگری همچون آژانس فارا گشت کوروش کبیر برگزار می ‌شود.

اما اینکه چرا بسیاری از افراد سفر با تور را به سفرهای شخصی ترجیح می‌دهند مطلبی است که سعی شده در این گزارش به آن پرداخته شود. در همین راستا بررسی انواع تورهای ارائه شده توسط آژانس ‌های پر آوازه‌ای همچون آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر به عنوان مجری اصلی تورهای داخلی و خارجی نیز در ادامه مطلب برای اطلاعات بیشتر مخاطبان عزیز گنجانده شده است.

 

مزایای سفر با تورهای مسافرتی

همانطور که در مقدمه ذکر شد، خرید تور یکی از بهترین و پرطرفدارترین شیوه ‌های سفر می ‌باشد و دلایل متعددی هم وجود دارد که می ‌تواند یک شخص را مجاب کند که از تورهای گردشگری برای سفر خود استفاده نماید. از مهمترین این دلایل می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عدم برخی مسئولیت ‌های سفر همانند مشخص کردن محل اقامت، فراهم کردن وعده ‌های غذایی و … بر عهده فرد
  • ترجمه سوالات و تقاضاهای مسافر از افراد بومی و محلی به زبان رایج توسط راهنما
  • پیدا کردن دوست و همسفر در تورهای ایرانگردی و یا جهانگردی
  • بازدید از بهترین مکان ‌ها و مقص دها در برنامه تورها

لازم به تذکر است که آژانس گردشگری فارا گشت همچون آژانس‌ های دیگر، با بهترین راهنماهای محلی، بهترین رستوران ‌ها و کافه ‌ها در داخل و خارج ایران در ارتباط بوده، که این امر می ‌تواند اطمینان خاطر مسافران را به خود جلب نماید.

  • امنیت در سفر با تور به دلیل همراهی و پشتیبانی لیدر و راهنما
  • بهترین راه برای برنامه ‌ریزی سفرهای دوستانه و دوری از پذیرفتن مسئولیت دوستان یا هزینه‌ های سفر آنان
  • خاطر جمعی برای والدین افراد مجرد و تنها
  • گرفتن تخفیف ‌های گروهی توسط لیدر و راهنما از کمپانی ‌ها و شرکت ‌ها برای مراجعت گروهی و ارزان ‌تر شدن هزینه‌ های سفر
  • امکان بازدید از جاذبه ‌های دور افتاده و مناطق با دسترسی خاص مثل سفر به مناطق گردشگری هند
  • امکان دسترسی به راهنماهای خوب محلی
  • مناسب برای افرادی که در جمع بودن را دوست دارند و …

حال اگر با همه این مزایا به دنبال آژانس مسافرتی هستید که تورهای مسافرتی آن در داخل و خارج از تمام مزایای بالا برخوردار باشد، ما آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر را به شما معرفی می ‌کنیم. پس با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خدمات ویژه بهترین آژانس مسافرتی

آژانس هواپیمایی و مسافرتی فارا گشت (https://faragasht.com)  به عنوان مجری اصلی تورهای داخلی و خارجی، با یاری و کمک خداوندگار بی نهایت مهربان، چندین سال است که با شعار “استراحت و آرامش برای خودت و خانواده‌ات” و با پایبندی به دو اصل جلب رضایت مشتری و ایجاد تجربه مطلوب سفر، با هدف ارائه خدمات متنوع، با بهترین کیفیت فعالیت کرده و افتخار پیدا کرده تا به عنوان یکی از قابل اعتمادترین آژانس‌های مسافرتی کشور از دید مشتریان تبدیل شود.

هیجان و لذت سفر در لحظه لحظه مسافرت و تبدیل هر تور مسافرتی در هر مقصدی به یک خاطره به یادماندنی چه در مقاصد مدرن یا مقصد‌های تاریخی و یا حتی  یک تور زیارتی از تجربه ‌هایی است که برای مسافران این آژانس مسافرتی به یادگار مانده و رویایی ‌ترین و به یادماندنی ‌ترین لحظات ماه عسل را زوج‌ های جوان با تورهای این آژانس تجربه کرده و می‌کنند. تجربه یک سفر رویایی با تورهای مسافرتی ارزان همراه با بلیط ‌های چارتر و ارزان و لحظه آخری تا تورهای لاکچری ، رزرو هتل ‎های داخلی و خارجی، توسط این آژانس مسافرتی برای شما فراهم می‌شود.

معرفی تورهای داخلی فارا گشت

ایران با داشتن اقیلم چهار فصل، امکان مسافرت و بازدید از شهرهای مختلف را در هر ماه از سال و هر فصل، برای مشتاقان سفر مهیا می‌کند. سفرها و تورهای ایرانگردی همچون تور چابهار، تور قشم، تور کیش از تهران و تور مشهد هوایی و زمینی در روزهای تعطیلات رسمی و نوروز و یا تعطیلات آخر هفته، فرصت خوبی برای آغاز ایرانگردی در کنار خانواده و دوستان فراهم می‌کند. فرصتی که در میان مشغله‌های فراوان کاری و روزمرگی‌های زندگی، می‌تواند با انتخاب تورهای شهرهایی با جاذبه‌های گردشگری فراوان همچون تور شیراز ، تور اصفهان، تور کرمان، تور سرعین و تور تبریز و … اوقاتی آرام و بدور از هیاهو را برای افراد ایجاد نماید. اگر علاقه‌مند به طبیعت زیبا و تجربه زندگی محلی در شهرهایی باشهرت جهانی در ایران هستید، بهترین فرصت برای شما با تورهای ارزان این آژانس مسافرتی با کامل ترین برنامه‌های رزرو تور داخلی همراه با گشت‌ های فوق العاده از جاهای دیدنی برای شما فراهم می ‌باشد. فقط کافیست تورهای ایرانگردی فارا گشت را خریداری نموده و سفر به یکی از شهرهای ایران را آغاز نمایید.

معرفی تورهای خارجی فارا گشت

سفر به خارج از ایران برای سالیان دراز آرزوی بسیاری از شهروندان ایرانی بوده است و همیشه فقط عده خاصی می‌توانستند از لذت‌های این سفرها بهره‌مند شوند، چون همیشه  داشتن پول فراوان  ملاک رفتن به این سفرها بود. اما امروزه با وجود آژانس ‌های گردشگری با خدمات تورهای ارزان قیمت لحظه آخری و با وجود تخفیفات گردشگری که همیشه با خدمات ویژه‌ای همراه است، دیگر نه کسی حسرت زیارت حرم امام حسین را با وجود تور کربلا  در دل دارد و نه با حسرت به خاطرات مسافرت دوستان خود از مسافرت‌ های خارجیشان گوش می‌ دهد.

بلکه خود دست به کار شده و با اندک پس اندازی به کمک خدمات ویژه آژانس‌ های مسافرتی و هواپیمایی همچون فارا گشت کوروش کبیر به راحتی امکان مسافرت به یکی از کشورهای دنیا را برای خود فراهم می‌کند که تور ارمنستان و تور باکو، تور هند و تور روسیه، تور استانبول و آنتالیا و تور گرجستان و … از جمله این تورها می‌باشند.

تورهای خارجی که آژانس هواپیمایی فارا گشت بر خود ملزم می‌داند تا در امنیت و آسایش کامل و با کمترین هزینه و ارزان ترین قیمت ممکن برای مسافران خود برگزار کند و احساس لذت و آرامش را به آنان منتقل نماید.

 خدمات ویژه آژانس مسافرتی فارا گشت برای شما

امروزه سفر در سبد خانوار ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. سفری که ممکن است برای مدتی کوتاه و با یک خودروی شخصی به انجام رسد و یا اینکه از طریق خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس به صورت کاملا شخصی و یا تور زمینی و تور هوایی صورت پذیرد.

با همه اینها مسئله‌ای که در انواع مختلف سفر یکسان است، مبحث هزینه ‌ها، قیمت ‌ها و محل اقامت است. به خصوص اگر این مسافرت ‌ها در پیک سفر مثل ایام تور نوروز باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن در صنعت گردشگری، امور رزرواسیون غیر حضوری از طریق سایت ‌ها جای خود را به مراجعه حضوری به دفاتر آژانس‌های مسافرتی داد و سامانه‌های تلفنی فارا گشت کلیه رزروها را در کوتاه‌ترین زمان بر عهده گرفته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مریم رمضانی می گوید

    به به چقدر خوشحال شدم این مطلب را در سایت شما دیدم. من از مسافران آژانس فارا گشت هستم و بارها تورهای داخلی و خارجی متفاوتی را با آن ها رزرو کردم. همیشه طبق صحبت هایی که کردند اجرا شد و کاملا رضایت داشتم.
    به شما دوستان عزیز هم پیشنهاد می کنم برای سفر با این آژانس تماس بگیرید.
    خیلی خوبه که وب سایت شما همیشه مطالبی می گذارد که بدرد می خورد و می توانیم از آن ها استفاده کنیم.
    متشکرم و آرزوی های موفقت دارم برای شما.