اپل مشکل امنیتی موتور رندرینگ مرورگر سافاری را با آپدیت 14.4.1 iOS و 14.4.1 iPadOS حل کرد

اپل با منتشر کردن 14.4.1 iOS و 14.4.1 iPadOS توانست مشکل امنیتی موتور رندرینگ مرورگر سافاری را حل کند. همراه چیکاو باشید.

آخرین نسخه بروزرسانی iOS و iPadOS عرضه شد، این سری تغییرات ایجاد شده در به روزرسانی اخیر، می تواند بهبود های جزئی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.  مستندات مربوط به نسخه به روزرسانی شده 14.4.1 iOS و 14.4.1 iPadOS خبر از برطرف شدن برخی از باگ های وب کیت می دهد. وب کیت همان موتور رندرینگ مرورگر سافاری است.

بر اساس گزارش های جی اس ام آرنا، در این به روز رسانی جدید اپل نشمل امنیتی موتور مرورگر سافاری برطرف می شود. پیش از این به روزرسانی، مشکل امنیتی مرورگر سافاری که با نمایش دادن برخی محتوا های خطرناک میشد، امکان دسترسی هکر ها را به سیستم برقرار می کرد. هم اکنون اپل توانسته است این مشکل را برطرف کند. شما نیز بهتر است هر چه زودتر دستگاه خود را بروزرسانی کنید تا احتمال هک یا دزدیده شدن اطلاعات شخصی خود را از بین ببرید و امنیت گوشی و تبلت خود را تامین کنید.

یکی از مشکلاتی که به دلیل حفره امنیتی وب کیت رخ می داد، خراب شدن حافظه بود که به کمک این به روزرسانی برطرف شد. در حال حاضر این مشکل نیز حل شد و هکر ها دیگر توان دسترسی به این حفره را نخواهند داشت.

اگر اعلان عرضه ی این به روزرسانی جدید اپل برای iOS و iPadOS دریافت نکرده اید می توانید با مراجعه به بخش General در قسمت تنظیمات، گزینه Software Update را انتخاب کرده و این نسخه را برای iOS و iPadOS دانلود کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ملینا می گوید

    حرکت اساسی و مهمی بود