پرچمدار جدید شیائومی مجهز به شارژر 200 واتی در نیمه دوم سال 2021 عرضه می شود

چند هفته پیش گزارشی در خصوص عرضه یک محصول جدید منتشر شد. بر اساس این گزارش یک گوشی پرچمدار جدید با پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی عرضه می شود. اکنون بر اساس اطلاعات به دست آمده از گزارشات فاش شده از یک منبع چینی، این محصول جدید احتمالا متعلق به شرکت شیائومی باشد. در ادامه این مقاله به بررسی بیشتری درباره گوشی جدید شیائومی با قابلیت شارژ 200 واتی می پردازیم. همراه چیکاو باشید.
همچنین gizmochina درباره این گزارش می گوید که گوشی جدید شیائومی که یکی از مدل های پرچمدار این کمپانی است با پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی در نیمه دوم سال 2021 وارد بازار می شود. احتمال می رود که این محصول جدید هم اکنون در مرحله ارزیابی دقیق باشد. نکته حائز اهمیتی که در ادامه این گزارش دیده می شود ادعا می کند که این پرچمدار جدید شیائومی که به شارژر 200 واتی مجهز شده است و در حال حاضر نیز در حال توسعه می باشد، از نظر عملکرد نتوانسته است به خوبی پرچمدار قبلی این شرکت یعنی مدل اولترا باشد؛ بنابراین، شیائومی در حال بهبود گ ارتقاء محصول جدید خود است تا با عملکرد بهتری آن را ارائه کند.
نکته قابل توجه درباره شارژر سریع 200 واتی این محصول این است که این شارژر ترکیبی از سه شارژر سریع، شارژر بی سیم و شارژر معکوس می باشد در نتیجه شارژر سیمی این دستگاه 200 واتی نیست. با توجه به اینکه پرچمدار فعلی شیائومی، ( شیائومی می 11) که هم اکنون در بازار موجود است، به شارژر 115 واتی مجهز است بنابراین، این پیشرفت برای پرچمدار جدید شیائومی مسئله عجیب و دور از انتظاری نیست. علاوه بر گوشی شیائومی می 11، گوشی شیائومی 10 اکستریم ادیشن که در سال گذشته عرضه شد نیز به شارژر 180 واتی مجهز است.
نظر شما درباره این محصول جدید جدید کمپانی شیائومی چیست؟

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. تهرانی می گوید

    شیائومی با توجه به تحریم ها خیلی عملکرد خوبی داره ?