بیوگرافی علی یاسینی با دلایل معروفیت و ترانه شناسی + زندگی شخصی و همسر

آشنایی مختصر با علی یاسینی:

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خواننده ای که اولین کار خود را در 18 سالگی منتشر کرد و 2 سال بعد یعنی در سال 96 توانست بصورت کاملا حرفه ای وارد مارکت موسیقی پاپ ایران شود، حال یکی از موفق ترین و پر مخاطب ترین هنرمندان این مارکت محسوب میشود.

در حال حاضر علی یاسینی 26 سال سن دارد و در رشته معماری مدرک لیسانس را گرفته و توانایی نواختن ساز هایی مانند بیس، کیبورد، پیانو و گیتار را دارد.

 

ترانه شناسی:

علی یاسینی که حال سابقه فعالیت هنری حرفه‌اش به 3 سال رسیده، توانسته در این مدت کم تعداد زیادی مخاطب و شنونده را جذب خود بکند. یاسینی با این سن و تجربه کم خود در این زمینه، ترانه سرایی و آهنگسازی تمامی کارهایش را خود انجام میدهد و همین یکی از دلایل یکپارچه و دلنشین شدن آثارش است.

وی بعد از انتشار آهنگ “اگه به من بود” به فاصله سه ماه بعد تک آهنگ دیگری به نام “نترس” را منتشر کرد و این دو ترک سکوی پرتاب وی به سمت قله های معروفیت بودند، علی یاسینی با ترانه سرایی های بسیار زیبا و آهنگسازی های ساده و جذاب توانست  به روند صعودی بودن خودش ادامه دهد و تک آهنگ های زیبا و احساسی تری یکی بعد از دیگری را روانه بازار بکند.

دلایل معروفیت:

استعداد علی در سرودن شعر و ساخت آهنگ به اینجا ختم نمیشود و آوازه استعدادش به حدی است که دیگر خوانندگان معروف و تازه کار نیز برای بهتر شدن کیفیت کارهایشان سراغ او را میگیرند به همین دلیل اسم او را در کنار خوانندگی مشهوری مانند شهاب مظفری، یاسین ترکی و محمدرضا گلزار میبینیم.

گذشته از صدای دلنشینش، بدون شک ترانه های متفاوت و بروز که باعث میشود مخاطب بیشتر با آهنگ ارتباط برقرار کند یکی از نقاط قوت آهنگ های علی یاسینی است که باعث شده تا به جایگاه فعلی خود دست پیدا بکند.

بعد از انتشار بیشتر از 40 تک آهنگ، علی یاسینی بزودی آلبومی را با نام 24 منتشر خواهد کرد که اولین آلبوم علی یاسینی است و انتظار میرود با استقبال بسیار خوبی روبرو شود.

زندگی شخصی: علی یاسینی مجرد است و اغلب اوقات فراغتش را صرف تمرین موسیقی و ورزش بدنسازی میکند، چنانچه از عکس های وی معلوم است وی قد بلند (193 قد و 85 کیلووزن دارد) و خوش اندام است و بعضا نیز به عنوان مدل نیز فعالیت میکند.

نام آهنگ های علی یاسینی:

تو دیوونه بودی

بعد تو

به چی زل میزنی

یه ثانیه

راه بیا

اگه به من بود

نترس

وای وای با همکاری شهاب مظفری

جنگ
ازم دور شین

انگار نه انگار

این روزا

برگرد

هر جای شهر
پرواز

اسم تو چی داره

ماه قشنگم

دورترین نزدیک
تبر

چراغونی

نقاب

تمامی این تک آهنگ ها را بهمراه آرشیو کامل دیگر خوانندگان میتوانید به سادگی با پخش آنلاین، از سایت آی موزیکا دریافت کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.