تصاویری از گوشی جدید هواوی با دو نمایشگر لو رفت

تصاویر گوشی جدید هواوی با دو صفحه نمایشگر لو رفته است. پیش از این گوشی می 11 اولترا از برند شیائومی نیز با دو صفحه نمایش عرضه شده بود. در ادامه همراه چیکاو باشید.

در طراحی پنل جلویی این گوشی علاوه بر دوربین‌ سلفی دوگانه یک صفحه نمایش خمیده در لبه ها نیز به چشم می‌خورد. این صفحه خمیده از بالا و پایین دارای لبه های بسیار نازکی می باشد. همچنین در طراحی پنل پشتی این گوشی علاوه بر دوربین‌ یک صفحه نمایش اضافی هم وجود دارد.

در گزارشات منتشر شده از وبسایت gizchina، درباره ثبت اختراع کمپانی چینی هواوی اطلاعاتی ارائه شده است  که در ادامه به آنها می پردازیم. به نقل از همین وبسایت در صفحه نمایش دوم این دستگاه اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ روز، پیش بینی وضعیت آب و هوا، میزان شارژ گوشی و اعلان برنامه های مختلف مشاهده می شود. از جمله نقاط مثبت این اختراع هواوی، گرفتن عکس های سلفی با کیفیت بهتر نسبت به دوربین جلو، به کمک دوربین اصلی می باشد.

در تصاویر منتشر شده درباره این گوشی، دوربین اصلی از چهار ماژول بهره میبرد که می توان به پریسکوپ برای بزرگنمایی نوری با کیفیت اشاره کرد.

سوالی که برای بسیاری از کاربران و دنبال کنندگان پیش آمده این است که با وجود اینکه می توان از دوربین اصلی برای گرفتن عکس های سلفی با کیفیت استفاده کرد و عملا دوربین اصلی وظیفه دوربین ثبت عکس را به خوبی انجام می دهد، طراحی دوربین جلو در این دستگاه به چه منظور است. شیائومی نیز در طراحی گوشی می 11 خود ک، که دارای دو صفحه نمایش است، دوربین سلفی را حذف نکرد و در پنل حفره دوربین سلفی تعبیه شده است.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره گوشی جدید هواوی با دو نمایشگر منتشر نشده است. باید منتظر اطلاعات تکمیلی و بیشتری درباره جزئیات این مدل باشیم.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. اقبالی می گوید

    هوآوی مثل همیشه بهترین عملکرد رو داره