تعمیرات انواع درب اتوماتیک و کرکره های برقی

تعمیر کرکره برقی چه اهمیتی دارد؟ امروزه که بیشتر مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مجتمع‌های تجاری بزرگ درب اتوماتیک شیشه ‌ای برای ورود و خروج دارند، مراقبت و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی اهمیت بسیاری دارد. کرکره برقی به عنوان محافظ درب اتوماتیک شیشه ای جلوی آن نصب می‌شود تا در مواقع بسته بودن فروشگاه کسی نتواند به داخل فروشگاه راه پیدا کند. بدیهی است که اگر هر یک از درب اتوماتیک یا کرکره برقی دچار آسیب یا خرابی خاصی شوند، صاحبان فروشگاه‌ها و پرسنل آن دچار مشکل خواهند شد. لذا می‌بایست به سرعت به فکر تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه خود باشند، اما بهترین تعمیرکاران کرکره برقی و تجهیزات فروشگاهی را چگونه می‌توان پیدا کرد؟ در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین تعمیرکاران آشنا شوید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه‌ای دو یار جدا نشدنی

از آنجا که درب اتوماتیک شیشه‌ای تماماً از جنس شیشه سیکوریت مقاوم بوده و تنها یک فریم آلمینیومی دارد، از نظر ایمنی در شب، کمی نگران کننده هستند. به همین جهت برای آرامش خیال در شب، کرکره برقی را بر روی درب اتوماتیک شیشه‌ای نصب می‌کنند، اگرچه درب اتوماتیک شیشه‌ای دارای مزیت‌های بسیاری می‌باشد و گزینه‌ی مناسب و مقرون به صرفه‌ای برای فروشگاه‌ها و مجتمع‌های مختلف به شمار می‌رود، اما هرگز نمی‌توان به یک درب اتوماتیک شیشه‌ای به تنهایی اطمینان کرد. به همین جهت مهندسین و متخصصان کرکره برقی را طراحی و تولید می‌کنند که البته به عنوان درب پارکینیگ‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین طبیعی است که اگر کرکره برقی یا درب اتوماتیک شیشه خراب شود و نیاز به تعمیر کرکره برقی داشته باشید، می‌بایست سریعاً با یک تعمیرکار متخصص تماس حاصل نمائید.

 

تعمیر کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه ای چه زمانی ضرورت دارد؟

مکانیزم حرکتی که برای عملکرد کرکره برقی و درب اتوماتیک شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، موتوری است که بالای درب و کرکره نصب می‌شود و موجب باز یا بسته شدن درب و کرکره خواهد شد. درب‌های اتوماتیک اصولاً توسط چشمی که دارند و با تشخیص چشمی باز یا بسته می‌شوند، کرکره برقی هم با ریموت کنترل باز و بسته خواهند شد. بنابراین در صورتی که موتور و هدایتگر این نوع درب‌ها خراب شود نیاز به تعمیر کرکره برقی و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ایجاد خواهد شد. همچنین در صورتی که چشمی درب عمل نکند افراد عادی نمی‌توانند این مشکل را رفع کنند و حتماً می‌بایست یک فرد متخصص برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و تعمیر کرکره برقی در محل حاضر شود.

از آنجا که کرکره های اتوماتیک حفظ امنیت در هر ساختمان و یا فروشگاهی را دارد بهتر است برای تعمیر کرکره برقی از شرکت های معتبر که تکنسین های حرفه ای و مطمئن را دارند استفاده کنید. ما توانسته ایم همه مدل های موتور های کرکره اتوماتیک و تیغه های مختلف را تعمیر و خدمات دهیم و از نظر شما نگرانی جهت تامین قطعات و عدم تعمیر کرکره برقی خودتان نخواهید داشت.

ویژگی‌های یک تعمیرکار خوب را بدانید!

طبیعتاً برای تعمیر کرکره برقی یا درب اتوماتیک شیشه ای می‌بایست فردی را انتخاب کنید که توانایی لازم برای تعمیر داشته باشد. از جمله ویژگی‌هایی که یک تعمیرکار درب اتوماتیک شیشه ای باید داشته باشد عبارت است از:

  • تعمیردرب اتوماتیک شیشه ای و تعمیر کرکره برقی نیازمند دانش و تخصص خاصی است که تنها افراد حرفه‌ای در این حوزه می‌توانند از پس آن بر بیایند.
  • تعمیرکار می‌بایست توانایی تجربی کافی هم برای تعمیر کرکره برقی و… داشته باشد.
  • یک تعمیرکار می‌بایست با ابزارآلات تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی آشنایی لازم را داشته باشد تا بتواند به خوبی آن‌ها را برای تعمیر اصولی درب به کار بگیرد.
  • تعمیر درب اتوماتیک تا حد امکان باید در  در سریعترین زمان ممکن انجام شود. حضور یک فرد قابل اطمینان از نظر اخلاقی و تخصصی در منزل مسکونی، مراکز تجاری و غیره برای تعمیر درب اتوماتیک، یکی از نگرانی های همیشگی مشتری ها است.

بنابراین برای انتخاب یک تعمیرکار خوب می‌بایست ویژگی‌های فوق را در او مورد بررسی قرار دهید تا با خیالی آسوده تعمیرکرکره برقی را به او بسپارید.

قبل از خرید درب اتوماتیک بهتر است که هدف خود را از استفاده این نوع درب مشخص کنید و متناسب با آن هدف یکی مدل مناسب از انواع درب‌های اتوماتیک را انتخاب نمایید اما اگر در امر انتخاب و خرید دچار ابهام و تردید شده اید و نمی دانید باید کدام نوع درب برای ساختمان خود استفاده کنید، تنها اقدامی که باید انجام دهید مشورت کردن با افراد با تجربه در این حوزه می‌باشد

شما می توانید برای هماهنگی و ارائه خدمات و تعمیر انواع درب‌ های اتوماتیک و همچنین مشاوره تعمیرات درب اتوماتیک  اینجا    کلیک کنید.

آتی دُر، بهترین تولیدکننده و تعمیرکار

اگر به دنبال یک تعمیرکار خوب برای تعمیر کرکره برقی یا درب اتوماتیک شیشه ای هستید، بدون هیچ نگرانی با مجموعه و شرکت آتی دُر تماس حاصل نمائید. از آنجا که شرکت آتی دُر خود تولید کننده‌ی انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی می‌باشد، کاملاً به ساختار این نوع درب‌ها آشنایی دارد. بدیهی است که یک تولید کننده‌ی خبره تعمیرکاران و مهندسین ماهری هم دارد، بنابراین برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و تعمیر کرکره برقی به راحتی و با آرامش خیال با مجموعه آتی دُر تماس بگیرید. برای آشنایی کامل با مجموعه آتی دُر و افزایش اطلاعات کافی است به وبسایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید و ضمن دریافت مشاوره تلفنی درخواست خود را ثبت نمائید. لازم به ذکر است وبسایت آتی دُر  ” atidoor.com ” دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز می‌باشد که به همین جهت مشتریان می‌توانند به راحتی به این مجموعه اطمینان کنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت  آتی در ، https://www.atidoor.com  و یا با آدرس ایمیل [email protected] مکاتبه نموده و یا با شماره تماس 02188808111  در ارتباط  باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.