دوربین گلکسی s21 اولترا، جدیدترین پرچمدار کره ای در وبسایت DxOMark عملکرد خوبی نداشت

جدیدترین پرچمدار کمپانی کره ای سامسونگ که S21 اولترا نام دارد در وبسایت DxOMark با کسب 121 امتیاز عملکرد مطلوبی را نداشت و نتوانست رکورد امتیاز S20 را بشکند.

گوشی S21 اولترا سامسونگ به چیپست اگزینوس و دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز است اما با توجه به آمار های منتشر شده از وب سایت DxOMark، این گوشی هوشمند توانسته است رکورد امتیاز مدل قبلی خانواده خود را بزند. گلکسی S20 اولترا که مدل قبلی این گوشی می باشد، توانست 126 امتیاز در این وبسایت کسب کند در صورتی که گلکسی S21 اولترا تنها 121 امتیاز را از آن خود کرد. 

با وجود اینکه گلکسی S20 توانسته بود در بخش فیلمبرداری امتیاز 106 را ثبت کند اما گلکسی S21 اولترا تنها 98 امتیاز به دست آورد. گرچه دوربین های تله فوتو گوشی گلکسی S21 اولترا عملکرد پایینی داشتند اما در بخش مربوط به زوم عملکرد بهتری را نسبت به مدل های قبلی خانواده خود داشته است.

در مقایسه دوربین گلکسی S20 اولترا با گلکسی نوت 20 می بینیم که اختلاف امتیاز دوربین این دو گوشی تنها یک امتیاز بوده است این در صورتی که که بر اساس گزارشاتی که از سایت DxOMark منتشر شده است، عملکرد دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 10 برابری نسبت به دوربین 64 مگاپیکسلی نوت 20 با زوم سه برابری چندان تفاوت چشمگیری نداشته است. در بخش فیلمبرداری نیز این پرچمدار جدید کره ای با کسب تنها 98 امتیاز هم رتبه با پیکسل a4 قرار گرفت و حضور خارق العاده ای نداشت. در وب سایت DxOMark اصلی ترین مشکل گوشی گلکسی S21، عملکرد نامطلوب لرزشگیر آن عنوان شد. بر اساس گزارشات گفته شده امکان بهبود دوربین های گوشی سامسونگ S21 اولترا در به روز رسانی های بعدی وجود دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    ولی من اس 20 دارم از دوربیش راضیم

    1. نازلی می گوید

      نگفتن دوربین بد هست که هنوز هم دوربین s20 از خیلی از گوشی ها بهتر هست واقعا. حداقل برای ما نسبت به گوشی های قبلیمون خوب بوده.