مشخصات گوشی Galaxy A52 سامسونگ چگونه خواهد بود؟

گوشی سامسونگ گلکسی A52 از یک دوبین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی بهره می برد. همراه چیکاو باشید.

در هفته های پیش بود که گزارش هایی مبنی بر عرضه گوشی سامسونگ گلکسی A52 در دو مدل 4G و 5G منتشر شد. در نسخه 5G شاهد صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 750G هستیم و نسخه 4G آن یک صفحه نمایش 90 هرتزی به همراه تراشه اسنپدراگون 730G را شامل می شود.

بنا به گزارشی که GSMArena منتشر کرده است دوربین اصلی گوشی جدید سری A سامسونگ، گلکسی ای 52 دارای یک لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان حسگر اصلی است که از لرزشگیر تصویر لیزری برخوردار است. همچنین این گوشی به یک حسگر 12 مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه 123 درجه مجهز شده است. دو حسگر 5 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق نیز برای دوربی گوشی جدید سری A سامسونگ در نظر گرفته شده است.

گوشی گلکسی ای 52 سامسونگ دارای صفحه نمایش FHD+ و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. هنوز مشخص نشده که سامسونگ قرار است با حسگر اثر انگشت چگونه رفتار کند اما شایعات حاکی از آن است که زیر صفحه نمایش تعبیه خواهد شد. این گوشی با اندروید 11 و 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی در دو نسخه 4G و 5G با قیمت های 349 و 429 یورو روانه بازار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. پیمانیان می گوید

    معمولا سامسونگ حسگر اثر انگشت رو زیر صفحه نمایش قرار میده که منم به همین دلیل خوشم میاد ازش. نسخه هایی که اسکنر در پنل پشتی هست رو نمیپسندم

  2. لاری پور می گوید

    من سامسونگ a50 داشتم الان اومدم a52 رو دیدم خیلی قشنگه واقعا خیلی گوشی خوبی هست احسنت به سامسونگ