بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد. از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

بهترین تصفیه آب خانگی

در مراکز فروش تصفیه آب خانگی در ایران، بیش از 60 الی 70 برند مختلف عرضه و به فروش میرسند که سیستم های متفاوتی برای تصفیه ی آب آشامیدنی دارند. بهترین دستگاه تصفیه آب برای حذف آلاینده های آلوده موجود در آب آشامیدنی، سیستم اسمز معکوس آر او RO Reverse Osmosis System است که با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس قوی 13 لایه توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی تا ابعاد یک ده هزارم میکرون را داراست. شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس تایوانی با بهترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار میباشد که در کنار کیفیت بالای محصولات، به شما عزیزان تضمین قیمت نیز خواهد داد تا با خیال راحت از خدمات ویژه تصفیه آسا استفاده نمایید.

همچنین شما عزیزان میتوانید برای سهولت خرید، اقدام به مشاوره با کارشناسان فروش شرکت نمایید و پاسخ چه دستگاه تصفیه آبی بخریم یا دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه را برای محل زندگی خود و طبق نیاز شما به آب تصفیه کن خانگی دریافت نمایید و از خدمات سفارش اینترنتی تصفیه آسا استفاده نمایید. ارسال دستگاه های تصفیه کننده آب به سراسر ایران رایگان بوده و نصب محصولات نیز در تهران و کرج، پردیس، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار رایگان است. از دیگر خدمات ارزنده شرکت تصفیه آسا میتوان به امکان خرید نقد و اقساطی تصفیه آب اشاره نمود تا شرایط ویژه اقدام نمایید.

طبیعتا همه ما برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز به تحقیق و بررسی تفاوت دستگاه‌های تصفیه آب و مقایسه مدل‌های مختلف با هم داریم. مینروا از میان مارک‌ های معروف، برندی خوش آوازه و درجه یک است که خدمات قبل و پس از فروش بسیار مناسبی نیز در اختیار خریداران قرار خواهد داد. یکپارچه بودن فیلتر تصفیه آب و قطعاتی همچون پمپ و مخزن این دستگاه که با برند Minerva عرضه می‌گردند، بسیار جالب توجه است.

دستگاه های تصفیه آب در ایران از سیستم اسمز معکوس پمپ و مخزن دار تشکیل شده است که شامل 6 الی 8 مرحله فیلتراسیون می‌باشد و باید توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داشته باشد. به این معنا که املاح مضری همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم را تصفیه و حذف نماید. پرفروش‌ترین و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، تصفیه آب مینروا تایوان می‌باشد.

طبق بررسی سازمان استاندارد جهانی بهداشت NSF، سختی TDS آب آشامیدنی در حالت نرمال برای سلامت بدن انسان باید بین 30 الی 90 باشد و مناسب‌ترین روش تصفیه آب آشامیدنی در جهان و ایران برای کاهش و حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی، سیستم تصفیه اب اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System می‌باشد که در انواع مدل‌های 6 مرحله ای، 7 مرحله ای یونیزه قلیایی، 8 مرحله ای اکسیژن ساز و 8 مرحله ای لامپ یو وی دار عرضه و در بازار ایران به فروش می‌رسند.

مارک‌های معروف تصفیه آب بسیاری در ایران وجود دارد، اما از آنجایی که دستگاه‌های خوب ساخت کشور تایوان هستند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی نیز از میان دستگاه های اصل تایوان انتخاب می‌گردد.

از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب مینروا تایوان Minerva اشاره کرد. آب تصفیه کن مینروا تنها برند دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشد.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی مدل اصلی و اورجینال این دستگاه را از مدل‌های تقلبی تشخیص دهند. همچنین این دستگاه از پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا، جهت تصفیه بهتر آب آشامیدنی بهره می‌گیرد که کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده را بسیار بهتر و درجه یک‌تر از آب معدنی می‌کند.

اجزای تشکیل دهنده انواع مدل‌های تصفیه آب خانگی مینروا کاملا بهداشتی و استاندارد طراحی و تولید شده‌اند و به هیچ وجه با آب واکنش شیمیایی نمی‌دهند تا بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی تلخ و از حالت عادی خارج نشود.

از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بهره گیری از سیستم اسمز معکوس به‌روزترین روش تصفیه آب آشامیدنی تحت لیسانس آمریکا

قطعات و فیلترهای درجه یک و استاندارد تصفیه آب ساخت کشور تایوان مهد تولیدات انواع تصفیه آب خانگی

بهره گیری از فیلتر ممبران 13 لایه ریزبافت مارک فیلمتک Filmtec آمریکا با هولوگرام رنگی (قابل تشخیص اصلی از تقلبی)

دارای نماد اصالت و حک برند جهت تشخیص دستگاه اصلی از تقلبی

دارای ضمانت قیمت در کنار کیفیت درجه یک

دارای گارانتی طلایی 12 تا 18 ماهه بدون قید و شرط تمام قطعات

خدمات نصب و ارسال رایگان توسط نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا

خدمات اطلاع رسانی دوره ای تعویض فیلتر تصفیه آب و پشتیبانی 24 ساعته

مخزن ذخیره 16 لیتری تحت فشار، جهت استفاده از آب آشامیدنی تصفیه شده در زمان قطع آب و برق

اتصالات کوئیک فیتینگ جهت آب بندی سریع‌تر و بهتر

دارای مدل‌های مختلف ارزان قیمت و بالاتر

مناسب‌ترین گزینه برای استفاده خانگی و آب چاه

قیمت دستگاه تصفیه آب در سایت تصفیه آسا

شرکت تصفیه آسا، عرضه کننده لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران میباشد که به صورت روزانه به ارائه قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی میپردازد. از محصولات برند مینروا Minerva، که توسط نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا در سراسر ایران عرضه میشوند دارای گارانتی بدون قید و شرط طلایی قطعات و همچنین تضمین قیمت نیز میباشند و شما عزیزان میتوانید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت و خدمات نصب و ارسال رایگان در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید. قیمت آب تصفیه کن خانگی در مدل های مختلف را میتوانید با تخفیفات فروش ویژه تصفیه آسا مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.