دستگاه حیرت آوری که فروش حضوری را متحول کرد !!

امروزه با افزایش فروش اینترنتی و استقبال مردم از آن خیلی از کسب و کارهای حضوری به علت کاهش فروش در حال نابودی هستند که آمار کاهش 30 درصدی فروش , گواه بر این اتفاق است . اما دلیل آن چیست و چه راهکاری برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد ؟؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

از مهمترین دلایل این رخداد , عدم وجود ارتباط موثر بین مشتریان و فروشندگان و فراموشی برند در ذهن خریداران است و فروشندگانی که این ارتباط را به طور جدی و مستمر حفظ نمایند فروش خود را متحول کرده و درآمد خود را چندین برابر میکنند .

روش‌های زیر از مهمترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتری است که در این مقاله به صورت کامل بیان شده است :

1 ) تماس تلفنی :

از تاثیر گذارترین روش ها ارتباط با استفاده از تماس تلفنی است که به وجود آورنده‌ی ارتباط صمیمی و گرم میان فروشنده و مشتریان است که میتوان از نظرات مشتریان آگاه شد و همچنین محصولات جدید و مرتبط با خرید قبلی را به آنان معرفی نمود .

هیچ وقت از این کار بی بهره نمانید که ثمرات آن به صورت کوتاه مدت و بلند مدت قابل مشاهده است .

2 ) ارسال پیامک :

در این روش که یک عمل تاثیر گذار در فروش است میتوان با ارسال پیامک به صورت دوره ای برند خود را یادآوری کنید . همچنین میتوان محصولات جدید و تخفیف های خود را به اطلاع مشتریان برسانید . اما از ارسال پیامک به صورت مستمر و با فواصل زمانی کم جلوگیری کنید که باعث آزار دادن مشتریان میشود .

زمان ارسال پیامک وابسطه به کسب و کار بوده اما ارسال در فاصله های زمانی 20 روز پیشنهاد میشود .

3 ) ارتباط از طریق پیام رسان ها :

در عصر کنونی استفاده از پیام رسان‌های مختلف عضوی جدا نشدنی از مردم است که کسب و کارها نیز , جایگاه ویژه‌ای در آن پیدا کرده اند . از مزیت مهم این روش رایگان بودن آن در اکثر موارد است . اما دعوت از مراجعین حضوری کمی سخت و زمان بر است .

حتما از این روش رایگان و کارآمد در کسب و کار خود استفاده نمایید و در آن از آمورش های رایگان در ارتباط با محصولات خود برای جلب نظر مشتری و افزایش دنبال کنندگان , بیشترین استفاده را نمایید .

 

حال کلید استفاده از این روش ها و بهره مندی از امکانات , دریافت شماره موبایل مشتریان است که در بسیاری از موارد سخت و طاقت فرسا است چون جمع آوری و نگهداری از شماره ها و همچنین نکته مهمتر استفاده از این شماره ها تقریبا غیر ممکن است .

به عنوان مثال ارسال پیامک برای صدها مشتری امکان پذیر نبوده و همچنین تماس به این مشتریان زمان بسیار زیادی را طلب میکند اما راه حل این مشکل با دستگاه فوق العاده ای حل شده است .

دستگاه ذخیره شماره مشتری امین با امکان دریافت شماره موبایل مشتریان و همچنین ذخیره‌ی آن در سامانه و ارسال پیامک خودکار و امکاناتی نظیر نظرسنجی , دریافت تاریخ تولد , ارسال پیامک انبوه , افزایش فروش را به فروشندگان هدیه میدهد .

این دستگاه با حفظ شماره های مشتریان به صورت دائمی و نامحدود و همچنین ارسال پیامک های دوره ای و دعوت از مشتریان به صفحات مجازی تنها با یک کلیک نقشی اساسی در پیشرفت کسب و کار و افزایش مشتریان شما خواهد داشت .

برای اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این دستگاه فوق العاده به وبسایت ads-amin.ir مراجعه فرمایید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 نظرات
  1. محمد امین جمشیدی می گوید

    خیلی جالب بود
    سپاس

  2. کلانی می گوید

    واقعا این دستگاه توی فروش من که تاثیر گذار بود
    ممنون

  3. علی فرازانه می گوید

    عالی

  4. امیر حسنی می گوید

    عالی

  5. حسن جعفری می گوید

    از کجا میشه این دستگاه را خریداری کرد ؟