کانال تلگرام عمده فروشی لوازم جانبی موبایل

یکی از محبوب ترین راه ها برای ارتباط با فروشندگان عمده لوازم جانبی موبایل ، کانال های تلگرام هستند. این کانال ها فرآیند بررسی کالا ، قیمت ، موجودی و … را برای اعضا بسیار آسان ساخته و همکاران و خریداران عمده می توانند در هر لحظه ، موارد یاد شده را بررسی نمایند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بازرگانی ایران پخش ، واردکننده لوازم جانبی موبایل عمده از چین و دبی که پخش عمده لوازم جانبی موبایل را بدون واسطه در سراسر ایران انجام می دهد ، در کانال تلگرام پخش عمده لوازم جانبی موبایل مجموعه ( به آدرس @irpakhshcom )، موارد زیر در دسترس اعضا و همکاران قرار می گیرد:

  • اطلاع رسانی در مورد آخرین محصولات ترخیص شده
  • اعلام قیمت همکاری
  • اطلاع رسانی در مورد شارژ مجدد موجودی کالاها
  • اطلاع رسانی در مورد فروش های ویژه و پیش فروش کالا
  • آخرین اخبار مجموعه
  • و…

بصورت روزانه جدیدترین محصولات در هر شاخه ، مثل؛ اسپیکر ، هدفون ، شارژر و … در کانال قرار می گیرد. هر کالا دارای چندین عکس بسیار با کیفیت ، مشخصات و توضیحات کامل و قیمت است تا اعضا و کاربران بتوانند به راحتی ، از همه جوانب ، کالاهای مورد نظرشان را بررسی نمایند. تمامی محصولات ، بر اساس برند ، مدل و … هشتگ گذاری می شوند تا بتوان به راحتی در بین محصولات سرچ کرد و لیست کالاهای مرتبط را به راحتی پیدا نمود.

کالاهایی که موجودی آنها به اتمام رسیده ، بعد از شارژ مجدد موجودی ، در کانال اطلاع رسانی می شوند تا همکارانی که به دنبال آن کالای خاص بوده اند ، بتوانند ثبت سفارش نمایند.

مجموعه ایران پخش به صورت دوره ای بعضی از کالاها را تحت عنوان “پیشنهاد ویژه” به مدت محدودی ، با تخفیف و به قیمت های استثنایی به فروش می رساند که این اخبار هم اطلاع رسانی می شود. به علت قیمت های استثنایی ، در اکثر مواقع ، موجودی این کالاها به سرعت به اتمام می رسد و به همین دلیل زودتر مطلع شدن ازین پیشنهادات برای ثبت سفارش ، ضروریست.

همچنین شما می توانید کالاهایی که در کانال فروش عمده لوازم جانبی موبایل ایران پخش قرار می گیرد ، با همکاران و کارمندان خود به راحتی به اشتراک بگذارید.

تمامی محصولات کانال دارای قیمت همکاری هستند تا بتوان به راحتی با قیمت های دیگر کانال ها و فروشگاه ها مقایسه نمود.

ادمین های کانال ، در ساعات ادرای پاسخگوی تمامی سوالات اعضا و همکاران هستند و می توان از آنها مشاوره تخصصی دریافت نمود وسوالات را با آنها را در میان گذاشت.

برای ثبت سفارشات نیز می توان از طریق ادمین های کانال اقدام نمود و کالاها را در سراسر ایران و در محل مورد نظر ، دریافت نمود.

علاوه بر این برای بررسی کالاها و یا ثبت سفارش می توان از راه های زیر اقدام نمود:

  • از طریق تماس با دفتر مجموعه
  • مراجعه حضوری به دفتر فروش مجموعه
  • ثبت سفارش از طریق سایت فروش همکاری ایران پخش

تیم فروش و پشتیبانی ایران پخش ، تمام نیرو و تلاش خود را به کارگرفته است تا تجربه ی خریدی آسان و مطمئن را برای تمامی همکاران و خریداران عمده ، رقم زند.تمامی سفارشات نهایی شده در کمتر از 24 ساعت به سراسر ایران ارسال می گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مازیار می گوید

    کانال مدیتیشن بذارید لطفا