گوشی گلکسی M12 سامسونگ با باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

جدید ترین گوشی که سامسونگ به تازگی آن را معرفی کرده است، گوشی گلکسی ام 12 جدیدترین گوشی سامسونگ به حساب می آید که شامل 4 دوربین در پشت دستگاه و یک باتری قدرتمند 6000 میلی آمپر ساعتی است. در ادامه همراه چیکاو باشید.

GSMArena اعلام کرد که سامسونگ بدون سر و صدا گوشی جدید گلکسی M12 را در بازار ویتنام عرضه کرده است. این گوشی که با در نظر گرفتن گوشی A12 ساخته شده است، به باتری بزرگ ی نسبت به A12 مجهز شده است. سامسونگ اعلام کرده است که گوشی گلکسی ام 12 از شارژر 15 وات پشتیبانی می کند. سامسونگ در ادامه اعلام کرده است که با این گوشی می توان یک روز کامل در وب به گشت و گذار پرداخت، 23 ساعت ویدیو تماشا کرد و تا 5 روز می توانید موسیقی گوش دهید.

ادعای سامسونگ برای گوشی گلکسی ام 12 - چیکاو

گوشی گلکسی ام 12 از یک 2صفحه نمایش 6.5 اینچی PSL LCD با وضوح 720 بهره می برد. نسبت تصویری که در اختیار کاربر قرار می دهد، 20:9 است. روی صفحه نمایش گوشی ناچ V-شکل مشاهده می شود که دوربین جلوی گوشی در آن قرار گرفته است. گلکسی ام 12 یک بلند گو دارد و از جک 3.5 میلی متری خروجی صدا بر روی آن تعبیه شده است.

درپشت گوشی چهار دوربین به همراه فلش LED تعبیه شده که حسگر اصلی آن 45 مگاپیکسلی است و توانایی ضبط ویدیو با وضوح 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه دارد. دوربین اصلی با کمک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی توانایی گرفتن عکس پرتره نیز دارد. یک حسگر 2 مگاپیکسلی دیرگ برای گرفتن عکس پرتره نیز مشاهده می شود. حسگر چهارم، یک لنز 5 مگاپیکسلی اولترا واید است که امکان ثبت تصاویر با زاویه 123 درجه را فراهم می سازد. دوربین جلوی گلکسی ام 12، هشت مگاپیکسلی است و توانایی ثبت تصاویر پرتره را نیز دارد.

4 لنز تعبیه شده در گوشی M12 سامسونگ - چیکاو

سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که پردازنده به کار رفته در گوشی گلکسی ام 12 چیست. اما این پردازنده از 8 هسته 2 گیگاهرتزی تشکیل شده است که به احتمال زیاد این پردازنده اگزینوس 850 باشد.

گوشی سامسونگ گلکسی ام 12 در چند مدل وارد بازار خواهد شد که شامل 3، 4، 6 گیگابات رم و 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. البته می توان حجم حافظه داخلی را نیز افزایش داد. در آخر باید گفت که این گوشی از دو سیم کارت و شبکه LTE پشتیبانی می کند و حسگر اثر انگشت با دکمه پاور ترکیب شده است. این گوشی در رنگ های مشکی، آبی و یشمی وارد بازار خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 نظرات
  1. کامران فر می گوید

    عرضه شد؟

  2. فریار می گوید

    چرا انقدر گوشی M12 بی خبر و بی سر و صدا ارائه شده

  3. Robi می گوید

    لطفا اخبار جدید ترین گوشی های شیائومی رو منتشر کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز با مراجعه به سایت چیکاو ( لینک زیر) و انتخاب دسته بندی اخبار تکنولوژی می توانید جدید ترین اخبار در زمینه تکنولوژی و گوشی های هوشمند را بخوانید.
      اخبار تکنولوژی

  4. چرپانلو می گوید

    M12 داخل بازار ویتنام عرضه شده ?

  5. محمد یاسین می گوید

    دوربین گوشی عالیه

  6. Farshad می گوید

    سامسونگ ام 12 خیلی گوشی خوبی هست اما من سری A سامسونگ رو خیلی بیشتر دوست دارم

    1. اسی می گوید

      اره موافقم

  7. محدثه اکبری می گوید

    چه میکنه سامسونگ ?
    ایول بهش

  8. افشین می گوید

    خیلی خفن هستاااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله، گلکسی M12 سامسونگ واقعا گوشی خوبی هست.