خرید فرش ماشینی کاشان از کارخانه فرش + انواع قالی

خرید فرش ماشینی کاشان از موارد مهمی هست که هر خانواده ایرانی هر چند سال یکبار نیاز بهش پیدا میکنه ( بعضی خانواده ها هر سال و بعضی خونوداه ها هر 5 الی 6 سال فرشاشون رو عوض میکنن ).

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پس با توجه به نیازمندی بالای بازار برای محصولات فرش ماشینی وجود یک بستر مناسب برای خرید فرش هم ایجاد شده که هم شما با اطمینان بتونید خرید خودتون رو انجام داده باشید و هم در هزینه هایی که می کنید صرفه جویی کرده باشید.

به صرفه ترین راه که خب مشخص هم هست خرید یک محصول از تولید کننده اون محصول هست که با اینکار واسطه های مختلفی که این وسط هستن رو شما حذف میکنی و می تونی با مبلغ بسیار مناسبتری خریدت رو انجام بدی.

جالبه براتون بگم ، اگه خرید فرش ماشینی رو از کارخانه انجام بدی تا 40 درصد نسبت به نمایشگاه تونسته ای به صرفه تر خرید کنی ، پس اگه تا اینجام همراه ما بودی حتما باید به این نتیجه رسیده باشی که فرش باید از کارخانه خرید بشه.

خب برای خرید فرش مشکلاتیم وجود داره اونم اینه که ممکنه فرشی که شما خرید میکنی اصل نباشه و یا ممکنه یه فرش سفارش بدی یه چیز دیگ برات ارسال کنن و یا اصلا ارسالش نکنن.

چاره چیه ! اگه شما از این قبیل سوالات دارید در ادامه همراه ما باشید ، که قرار دانش فرشیتون رو متحول کنیم تا بتوید یه خرید فرش عالی و مناسب و ارزان و با کیفیت برای منزلتون داشته باشید( کلا همه چی عالیه ) .

خب ما پاراگراف بندیش کردیم هر قسمت مناسبتون بود بخونید هر جارو بلد بودید جا بندازید پاراگراف بعدیشم هست .

 

خرید فرش ماشینی به صورت اصل

اول باید بگم که فرش های ماشینی انواع مختلفی دارن و نمیشه گفت این نوع محصول اصله اون نوع نیست ! خب سوال پیش میاد چجوری فرش اصل رو تشخیص بدیم.

باید بگم که به طور کلی اگه فروشنده با مشخصات استاندارد یک فرش ماشینی به شما محصول رو بفروشه شما تونستید برای منزلتون فرش ماشینی اصل خریداری کنید.

 

از نظر شانه :

مثلا تراکم استاندارد فرش های 700 شانه 2550 هستش و با تراکم بالاتر از این بافته میشه و پایینتر از اینم بافت میشه ولی حالت استانداردش که همه کارخانه کاشان می بافن همون 2550 هسش

خب سوال تراکم استاندارد فرش های دیگه چیست ! جوابم خب فرش 1000 شانه تراکم 3000 هست ، فرش 1200 شانه تراکم 3600 هست و فرش 1500 شانه با تراکم 4500 عرضه شده ( فرش 700 شانه رو هم که گفتیم ).

ولی اینکه یه فرش با تراکم بالاتر و یا پایینتر باشه دلیل به اصل نبودن فرش نیست ( خب تراکم که بره بالا چه بهتر فرش ریز بافت تر میشه تراکمم بیاد پایینتر یه مقدار از زیبایی ریز بافتی فرش گرفته میشه ).

 

از نظر نخ به کار رفته شده

موضوع بعدیم که خیلی مهمه و خیلی هنگام خرید باید حواستون جم باشه و نگاتون اینور اونور نکنید توجه به جنس نخ فرش هستش که با چی بافته شده !

فرش های ماشینی با نخ های مختلفی تولید میشن ولی با کیفیت هاش نخ آکریلیک و نخ ورجین هستش البته نخ های با کیفیت دیگری هم مثل نخ پلی پرو پیلن هم وجود داره که می تونید هنگام خرید بگید فرشتون با این نخ ها باشه.

اگه می خواهید هزینه کمتری کنید و کیفیت خیلی خوب ببرید فرش های ورجین ببرید و اگه از نظر هزینه مشکلی ندارید فرش های آکریلیکی انتخاب مناسبی برای شما هستش.

 

از نظر تعداد رنگ

به طول کلی فرش های ماشینی با تعداد رنگ بندی مختلفی عرضه میشن که ، باید گفت به طور کلی فرش های ماشینی 700 شانه به صورت 8 رنگ ، 10 رنگ و 12 رنگ عرضه میشن و با افزایش تعداد رنگبندی فرش ها قیمتشون هم افزایش پیدا میکنه.

فرش های 1000 شانه هم به صورت 8 رنگ و 10 رنگ تا کنون به بازار عرضه شدن که قیمت 10 نگر این فرش نسبت به 8 رنگ یه مقدار بالاتر هست و اگه به دنبال خرید به صرفه هستید 8 رنگ 1000 شانه می تونه یه انتخاب ایده آل تر برای شما باشه.

فرش های 1200 شانه و 1500 اشنه هم به صورت 8 رنگ به بازار عرضه شدن که می توانید این محصولات رو هم با رنگبندی گفته شده خریداری کنید.

اگه فرشی که خریداری کردید دارای رنگبندی پایین هستش خب مشخصا می تونه یکی از نشانه های فرش غیر اصل باشه پس برای خرید فرش ماشینی این نکته رو هم حتما لحاظ کنید.

 

فرش برجسته و یا ساده چیه

به طور کلی محصولات فرش ماشینی که بیشتر برای فرش های با شانه بالا دیده میشه به صورت ساده و برجسته ارائه میشن که به فرش های برجسته فرش های هایبالک هم گفته میشه .

کیفیت فرش برجسته و ساده فرق داره ! به طور کلی باید گفت به توجه به اینکه جنس نخ برای کیفیت فرش مطرح هستش اگه جفت فرش ها از یه نخ بافته شده باشند کیفیتشون تفاوتی نداره.

پس انتخاب فرش ساده و یا برجسته محصولات فرش کاشان رو به سلیقه شما می سپاریم.

 

فهمیدم فرش اصل چیه ، از کجا بخرم فرش رو

ازسوالاتی که برای خرید فرش ماشینی مطرح میشه این هست که فرش از کجا بخرم که اوکی باشه ، اینم بگم که الان فروشگاه های اینترنتی زیادی در حال عرضه فرش ماشینی هستن که شما باید از بین این فروشگاه ها از یک فروشگاه معتبر خرید کنید که از سمت کارخانه باشه.

مگه میشه فروشگاه از سمت کارخانه نباشه ! خب بله اگه شما از واسطه خریدتون رو انجام بدید هزینه که می خواید بکنید کاهش پیدا میکنه ولی نه به اندازه خرید مستقیم از کارخانه.

خب همیشه ارزانی هم دلیل به بی کیفیت بودن فرش نیس چونکه اگه شما بتونید خریدتون رو مستقیم انجام بدید تونستید مبلغ سود واسطه رو حذف کرده باشید و با یه قیمت ایده آل اقدام به خرید فرش ماشینی کاشان کرده باشید.

به طور مثال فروشگاه زر فرش برای خرید فرش ماشینی یه انتخاب ایده آل و خیلی مناسب هستش چون فروشش به صورت مستقیم از کارخانه هستش و خیلی از واسطه ها حذف شده و شما می تونید به صرفه خرید کنید.

فروشگاه کارپت کاشان هم برای خرید شما می تونه یه انتخاب ایده آل و مناسب باشه که شما می تونید از طریق این فروشگاه هم یه خرید عالی و مناسب رو به صورت مستقیم از کارخانه داشته باشید.

البته تنوجه فروشگاه اینترنتی زر فرش نسبت به فروشگاه های دیگ چونکه تولید کننده هستش خیلی بیشتره و انواع محصولات فرش 700 ، 1000 و 1200 شانه رو دارن و اگه قصد خرید دارید حتما این فروشگاه اینترنتی رو بررسی کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.