چرا تاچ ال سی دی آیفون  XS Maxخراب می شود؟

زمانی که موبایل اپل آیفون ایکس اس مکس روانه بازار شد، کمتر کسی فکر می‌کرد که اپل به این زودی ‌ها بتواند دوباره ال سی دی مانند ال سی دی این گوشی را بر روی مدل ‌های تولیدی خود استفاده نماید.  کیفیت بالای تاچ ال سی دی آیفون xs مکس چشم همه کاربران را به خود مجذوب کرده بود.  کسانی که تا قبل از معرفی این مدل از تولیدات اپل، از طرفداران موبایل های اندرویدی بودند و تمایلی به استفاده از گوشی‌های آیفون نداشتند نیز با مشاهده قابلیت‌ های این ال سی دی راه به استفاده از تولیدات اپل شدند.  اما حتی این تاچ ال سی دی فوق العاده و عالی نیز با ایرادات و خرابی های روبرو است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این مقاله سعی داریم خرابی های رایج مربوط به تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس را  از زبان تعمیرکار تخصصی شرکت موبایل کمک با هم مرور کنیم تا کاربران با آشنایی با این خرابی ها و دلایل بروز آنها بتوانند روش‌ها و ترفندهای مناسب برای پیشگیری از آن‌ها را اتخاذ کنند.  پس اگر تمایل دارید که کمتر از خدمات تعمیرات گوشی اپل استفاده کنید بهتر است در این مقاله با ما همراه بمانید.

مشخصات فنی تاچ ال سی دی آیفون XS مکس

صفحه نمایش اپل آیفون XS Max از نوع لمسی خازنی بوده و با فناوری سوپر امولد تولید شده است. این ال سی دی می تواند رزولوشن تصویر 1242 در 2688 را برای کاربران خود رقم بزند که کیفیتی فوق العاده محسوب می شود. از این گذشته تراکم پیکسلی 458 ppi آن نیز باعث شده تا وضوح و کیفیت تصویر در این صفحه نمایش به اوج خود برسد. استفاده از فناوری های چند تاچ همزمان و HDR10 نیز این ال سی دی را تبدیل به یک ال سی دی همه چیز تمام کرده است.

آب خوردگی تاچ ال سی دی آیفون XS مکس

هرچند گوشی های اپل کاملا ضد آب تولید شده و امکان ورود آب به قطعات داخلی این موبایل ها بسیار کم است، اما به دلیل استفاده بسیار طولانی و یا حتی تعمیرات گوشی و باز شدن قطعات آن، ممکن است مهر و موم ضد آب موبایل شما از بین رفته و این خطر برای آنها قابل تصور باشد.  در چنین مواقعی برخورد آب و یا سایر مایعات با موبایل هوشمند شما ممکن است باعث سوختن قطعات داخلی آن شده و ال سی دی آیفون xs مکس شما را کاملا از بین ببرد.  در صورتی که با این مشکل روبرو شدید بلافاصله باید موبایل خود را خاموش کرده و قبل از اینکه اقدام به روشن کردن آن کنید آن را تحویل تعمیرکار تخصصی موبایل های اپل دهید.  یادآور می شویم که روشن کردن موبایل در این حالت می تواند خرابی‌های ناشی از آب خوردگی آن را چندین برابر کند و چند درصد شانس موجود برای خراب نشدن ال سی دی را نیز به باد دهد.

شکستگی ال سی دی آیفون XS مکس

یکی دیگر از ایراداتی که ممکن است باعث بروز خرابی در تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس شود،  شکستگی این قطعه ناشی از برخورد آن با اجسام سفت و یا افتادن روی زمین است.  برای جلوگیری از این مشکل کاربران می توانند در درجه اول از گلس های محافظ استفاده نمایند.  در هنگام تهیه گلس خیلی خساست به خرج نداده و بهترین کیفیت گلس ها را برای موبایل هوشمند درجه یک خود استفاده کنید.  از این گذشته استفاده از قاب های محافظ نیز یکی دیگر از ترفند هایی است که می تواند باعث شود تا در هنگام افتادن موبایل از دستتان کمتر شاهد شکستن و ترک برداشتن ال سی دی آن باشید.  در تهیه قاب مناسب برای موبایل آیفون ایکس اس مکس خود نیز دقت کنید تا از مدلهای مناسب استفاده نمایید.

 

خراب شدن تاچ آیفون ایکس اس مکس

همچنین در اثر موارد مختلفی ممکن است تاچ گوشی آیفون ایکس اس مکس شما خراب شود.  با توجه به اینکه تاچ ال سی دی آیفون یک قطعه در هم آمیخته است، در صورت خرابی تاچ نیز کاربران ناچار به تعویض کل این قطعه خواهند شد. خرابی تاچ گوشی ممکن است با عدم کارکرد تاچ در قسمت‌هایی از ال سی دی خود را نشان داده و یا کل صفحه نمایش شما دیگر از این قابلیت پشتیبانی نکند.  حتی کاهش سرعت استفاده از تاچ نیز از نشانه های خرابی این قطعه در موبایل شما می باشد.  کاربرانی که تمایل به استفاده از ترفندهای محافظت از تاچ گوشی خود را دارند و همچنین  به دنبال دلایل خرابی این قطعه نیز در موبایل خود هستند، می توانند مقاله های مربوط به این موضوع را در وب سایت mobilekomak.com دنبال کنند.

 

از بین رفتن پیکسل های تاچ ال سی دی آیفون XS مکس

همچنین یکی دیگر از دلایل خرابی تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس،  از بین رفتن پیکسل های این ال سی دی است. پیکسل های گوشی شما ممکن است  به دلایل مختلفی مانند استفاده نامناسب از آن و یا گذشت زمان بسیار زیادی از عمر گوشی خراب شده و دیگر کیفیت قبلی را از دست بدهند.  پیکسل مردگی  یکی از ایرادات رایج در خرابی تاچ ال سی دی های گوشی هوشمند است. در مواقع بروز این ایراد کاربران می بایست اقدام به تعویض تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس خود کرده و تنها از این طریق می‌توانند دوباره آن را مانند شرایط قبلی در اختیار داشته و استفاده کنند.

تعویض تاچ ال سی دی آیفون XS مکس در بهترین مرکز تعمیرات اپل

به دلیل کیفیت فوق العاده بالایی که تاچ ال سی دی اپل iphone xs max دارد،  توصیه می‌ کنیم که در صورت بروز ایراد در این قطعه از خدمات بهترین مرکز تعمیرات اپل استفاده کرده و هرگز تعویض این قطعه فوق العاده عالی را به دست تعمیرکاران بی‌تجربه نسپارید. شرکت  موبایل کمک این خدمات را با گارانتی های لازم برای کاربران ارائه می نماید. از این گذشته این شرکت تمام هزینه های مربوط به تعمیرات موبایل اپل را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه کرده و کمترین هزینه را روی دست کاربران باقی می‌گذارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.