آموزش ساخت شماره مجازی برای تماس، پیامک، شبکه های اجتماعی و…

ساخت شماره مجازی از جمله مواردی می باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته و مورد استقبال بسیار از افراد واقع شده است. زیرا که افراد زیادی در گروه های شغلی مختلف به دلایل گوناگون به ساخت شماره مجازی نیاز پیدا می کنند و یک شماره مجازی رایگان می تواند برای آنها بسیار مفید و کاربردی می باشد. همراه چیکاو باشید.

از این رو در این مقاله ما به ساخت شماره مجازی و دلایل ایجاد آن، موارد استفاده، نحوه ساخت و همچنین معرفی برنامه ساخت شماره مجازی رایگان می پردازیم. بدین جهت اگر هنوز نمی دانید شماره مجازی دقیقا چه کاربردی دارد و یا اینکه در مورد آن آشنایی کمی دارید اما می خواهید با نحوه ساخت آن به طور کامل آشنا شوید و اطلاعات جامعی را درباره شماره مجازی به دست آورید، خواندن این مقاله را تا انتها از دست ندهید.

کاربردها و دلایل ساخت شماره مجازی

یکی از مهم ترین دلایل و کاربردهای ساخت شماره مجازی مربوط می شود به بیزینس و دنیای کسب و کار که داشتن یک شماره مجازی را برای بسیاری از افراد در شغلی که دارند، به یک  ضرورت تبدیل می کند.

در هر کسب و کار و بیزینسی باید با مشتریان و مخاطبان ارتباط موثر برقرارکرد تا بتوان به موفقیت رسید. در حقیقت هر کسب و کاری با ارتباط با مشتریان معنا پیدا می کند و به موفقیت و بازدهی مناسب می رسد.

اصلی ترین راه برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبان در هر سازمان و شرکتی، استفاده از خطوط تلفن است. با ساخت شماره مجازی می توان به راحتی با هزینه کمتر و در حتی برخی موارد بدون  هزینه، شماره تلفن برای برقراری تماس های تلفنی داشت و همچنین از این شماره ها، برای ساخت اکانت مجازی تلگرام استفاده کرد و بدین شکل از شماره مجازی تلگرام برای ارتباط برقرار کردن،ارسال فایل ها، عکس ها، اسناد و … استفاده کرد.

ساخت اکانت مجازی در بسیاری از شرکت های بزرگ انجام گیرد. زیرا که در بسیاری موارد شرکت های بزرگ  نیاز به دهها خط تلفن دارند، که تهیه و خریداری این تعداد خطوط تلفن کار دشواری است. از این رو آنها از شماره و اکانت  مجازی استفاده می نمایند. بدین ترتیب در زمان بسیار کوتاه کمتر از یک  ساعت و به سادگی و راحتی شماره تلفن خواهند داشت بدون اینکه نیاز به خرید سیم کارت و یا خط ثابت داشته باشند و همچنین در این حالت  به مکان نیز محدود نخواهند بود.

 

شماره مجازی چیست؟

در این بخش می خواهیم بیشتر در مورد ساخت شماره مجازی صحبت کنیم و به طور دقیق به این پرسش که شماره مجازی چیست؟ پاسخ دهیم.

شماره مجازی در حقیقت یک شماره تلفن است، همانند شماره تلفن های دیگر. اما یک  تفاوت اصلی و اساسی با دیگر شماره ها دارد. آن تفاوت هم این است که شماره مجازی  بر پایه خط تلفن نیست. یعنی می توان گفت که شماره مجازی، شماره تلفنی است که خط تلفن ندارد و اصلا نیازی به خط تلفن نخواهد داشت.

با ساخت virtual number، شما می توانید شماره تلفن هایی با پیش شماره های کشورهای دیگر داشته باشید. برای مثال در حالی که شما در ایران زندگی می کنید، شماره تلفن یا اکانت تلگرام با شماره کانادا، آمریکا، چین،  آلمان  و بسیاری دیگر از کشور ها را در اختیار داشته باشید.

تا اینجا احتمالا متوجه شدید که virtual number دقیقا چی هست و چه کاربردی دارد، اما این همه آن چیزی نیست که باید در مورد ساخت شماره مجازی بدانید،  زیرا برای استفاده و بکارگیری شماره مجازی نیاز است که موارد دیگری را نیز بدانید که در ادامه به همه این موارد اشاره کردیم

بدون سیم کارت شماره مجازی داشته باش - چیکاو

مزیت های ساخت شماره مجازی

یکی از موارد مهم دیگر در ارتباط با شماره مجازی، که می خواهیم به آن اشاره کنیم؛  مزیت های ساخت شماره مجازی است. با دانستن مزیت های شماره های مجازی، خواهید دانست که یک  شماره مجازی در کسب و کار و همچنین در زندگی شخصی شما چقدر می تواند مفید و کاربردی باشد.

مزایای ساخت شماره مجازی رایگان، که برای افراد زیادی مفید و کاربردی خواهد بود به شرح زیر می باشد:

1. دسترسی آسان و راحت به تلفن بدون محدودیت مکانی

یکی از مزیت های ساخت شماره مجازی که بسیار قابل توجه است، عدم محدودیت مکانی است. یعنی شما می توانید به شماره مجازی خود در هر جا دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید و توسط آن با کارمندان خود و یا رئیس خود و هر فردی که تمایل دارید، ارتباط برقرار نمایید.

بهتر است این را با یک مثال توضیح دهیم تا قابل فهم تر باشد. برای نمونه فرض کنید شما کارمند یک شرکت هستید که در روزهای تعطیل و در زمانی که در منزل هستید نیز باید از طریق شماره شرکت با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشید، در چنین شرایطی اگر شرکت یک شماره مجازی داشته باشد، شما می توانید بدون محدودیت؛ در منزل و یا در مسافرت، با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

2. معتبر بودن و ایجاد اعتبار

آیا می دانستید شماره های مجازی و در واقع پیش شماره های آن مانند پیش شماره های ثابت است. و وقتی با کسی توسط شماره مجازی تماس بگیرید، فرد تماس  گیرنده تصور می کند که از شماره ثابت با او تماس گرفته شده است. همین امر یک مزیت عالی و فوق العاده است که ساخت شماره مجازی می تواند برای شما داشته باشد و اعتبار زیادی را برای کسب و کار شما رقم خواهد زد.

3. هزینه ارزان و مناسب ساخت شماره مجازی

همان طور که گفتیم، ساخت شماره مجازی بدون خط تلفن ثابت و سیم کارت صورت می گیرد و بر پایه اینترنت است. از این جهت هزینه آن بسیار پایین است و استفاده از آن موجب صرفه جویی در هزینه  های شما خواهد شد.

4. راه اندازی سریع و آسان

ساخت اکانت مجازی بسیار راحت و ساده است و نیاز به کارهای پیچیده و مهارت های خاصی ندارد و همچنین در مدت زمان کوتاهی می توان یک شماره مجازی ایجاد و راه اندازی کرد.

 5.امنیت

همان طور که در بالاتر اشاره کردیم، از شماره مجازی هم می توانید برای تماس  مانند تلفن ثابت استفاده کنید و هم می توانید برای ساخت  اکانت تلگرام و اکانت دیگر شبکه های اجتماعی استفاده کنید، که همین امر می تواند یک نقطه قوت امنیتی باشد.

به طور نمونه ممکن است شما نخواهید از اکانت تلگرام شخصی خود با شماره همراهی که دارید، برای ارسال فایل ها به دهها و یا صدها مخاطب و مشتری کاری استفاده کنید. از این رو با ساخت شماره مجازی می توانید اکانت مجازی تلگرام داشته باشید و از آن برای ارتباطات کاری خود استفاده  نمایید.

پس از ارائه توضیحات و اطلاعاتی در مورد شماره مجازی و مزیت های آن، حالا می خواهیم به مهم ترین بخش در مورد این موضوع بپردازیم و قسمت مهم و کاربردی آموزش و یادگیری ساخت شماره مجازی که در ادامه به آن پرداخته ایم.

آموزش ساخت شماره مجازی

برای ساخت شماره مجازی برنامه های مختلفی وجود دارد، که با استفاده از این برنامه های ساخت شماره مجازی می توانید به راحتی یک شماره مجازی و یا اکانت مجازی تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی داشته باشید.

در اینجا ما چند تا  برنامه شماره مجازی رایگان و سایت شماره مجازی رایگان را معرفی کرده ایم تا بتوانید با استفاده از آنها به سادگی شماره مجازی نصب و راه اندازی کنید.

 

برنامه Textnow

برنامه ساخت شماره مجازی Textnow - چیکاو

مزایا و ویژگی های برنامه textnow

  • برقراری تماس های صوتی
  • ایجاد و ساخت شماره مجازی
  • ارسال پیام کوتاه و همچنین دریافت آن از طریق این برنامه
  • دریافت شماره مجازی آمریکا و کانادا توسط این برنامه
  • امکان برقراری تماس با دیگران در داخل ایران در حالی که شماره شما آمریکا و یا کانادا است.
  • امکان برقراری تماس خارجی و بین المللی با هزینه بسیار ارزان
  • ساخت اکانت مجازی توسط این برنامه رایگان است و برای نصب آن نیز هزینه ای پرداخت نمی کنید.

برای اینکه توسط این برنامه یک شماره مجازی بسازید، باید وارد برنامه شوید و سپس کشور مد نظر  خود را از لیست انتخاب کنید و خود برنامه به شما شماره های رایگان را پیشنهاد می دهد که از میان آنها می توانید به دلخواه انتخاب کنید.

 

برنامه NextPlus

برنامه ساخت شماره مجازی NextPlus - چیکاو

این برنامه نیز برای ساخت شماره مجازی مورد استفاده قرار می گیرد و برای این منظور بسیار برنامه ایده آلی است که استفاده از آن بسیار ساده و راحت می باشد.

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن nextplus  ، باید وارد برنامه شده و با ایمیل ثبت نام کنید و یک رمز عبور نیز تعیین کنید. بدین شکل شماره مجازی شما برایتان ایمیل می شود و شما می توانید از این شماره برای تماس و یا ارسال و دریافت پیامک استفاده کنید.

 

برنامه Text Free & Call Free

برنامه ساخت شماره مجازی  Text Free & Call Free - چیکاو

این اپلیکیشن نیز برای داشتن شماره مجازی به کار می رود و یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه است که به شما امکان برقراری تماس صوتی و ارسال و دریافت پیامک در سراسر جهان را می دهد.

برای ساخت شماره مجازی با این برنامه نیز شما باید از ایمیل خود استفاده کنید و با استفاده از ایمیل و تعیین کردن یک پسورد یا رمز عبور،  شماره مجازی خود را ایجاد کنید.

برخی دیگر از برنامه ها نیز وجود دارند که به برای ساخت اکانت مجازی تلگرام، واتس آپ و شبکه های اجتماعی به کار می رود و قابلیت تماس صوتی را ندارند. این قبیل از برنامه ها را نیز می توان از گوگل پلی و یا بازار دانلود کنید و یک اکانت مجازی برای تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و… ایجاد کنید.

سوالات متداول

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان به چه صورت انجام می شود؟

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان تمام کشور ها با استفاده از برنامه های معرفی شده در همین مقاله امکان پذیر است.

آموزش ساخت شماره مجازی با textnow چگونه است؟

برنامه را اجرا کرده و سپس کشور مد نظر خود را از لیست انتخاب کنید و خود برنامه به شما شماره های رایگان را پیشنهاد می دهد که از میان آنها می توانید به دلخواه انتخاب کنید.

4.4/5 - (42 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

88 نظرات
  1. fateme می گوید

    رایگان دردسرش خیلی زیاده و حوصله میخواد

  2. صدراعظمی می گوید

    شماره مجازی آمریکا رو با کدام برنامه بگیرم؟

    1. فاطیما حسینی می گوید

      نمیدونم منم کدوم برنامه بهتره. متوجه شدین اعلام کنین

  3. Helma می گوید

    هر کس تونسته شماره مجازی رایگان بسازه بیاد بگه چکار کرده

    1. معصومه سلامی می گوید

      منم نمیدونم چجوریه

  4. Farhadi می گوید

    چه عجیب
    من یک روش مطمئن تر برای ارسال پیامک انبوه می خوام
    دوستان اگر پیشنهادی دارین ممنون میشم راهنماییم کنید
    لطفا روش های مطمئن و تضمینی بگید ?

    1. چیکاو می گوید
      1. عرفان می گوید

        اینو باید از کجا دانلود کرد؟

        1. چیکاو می گوید

          سلام و درود
          از کافه بازار.

  5. Manmm می گوید

    چه عجیب و جالب

  6. G می گوید

    چجوری شماره مجازی ساختید؟ با کدوم برنامه؟

    1. امیر صادقی می گوید

      سوال منم همینه ?

    2. موسی ابراهیم نژاد می گوید

      فکر کنم باید برنامه ها رو از گوگل پلی دانلود کرد

  7. قدوسی می گوید

    کاربرد شماره مجازی چی هست اصلا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز مقاله را مطالعه کنید. به طور کامل توضیح دادیم.

  8. حنانه می گوید

    دوستان چحوری این اپلیکیشن ها رو دانلود کردید؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      می تونید از گوگل پلی دانلود کنید.

    2. جزایری می گوید

      از گوگل پلی

    3. آریا می گوید

      کاش لینک دانلود داشتن همینجا

  9. mohammad می گوید

    سلام من از تیکس فری رو نصب کردم شماره درست کردم بدون فلیتر شکن بعد رفتم تو تل شماره رو زدم کد نیومد برام و رفتم تو برنامه یهو شماره عوض شده بود ممنون میشم جوابمو بدین

    1. Sasan می گوید

      اره منم همین اتفاق واسم افتاد
      یهو شماره مجازی عوض شد اما بعدش مشکلی نداشتم نمی‌دونمم چرا

    2. راضی می گوید

      حتما مشکل از اینترنت بوده

    3. جاوید می گوید

      داخل گوگل سرچ بزن اسم برنامه رو
      مثلا سرچ بزن : دانلود برنامه Textnow

    4. نجفی می گوید

      اره برنانه مزخرفیه معلوم نیست چیه جریان

  10. حمید می گوید

    سلام. من یک شماره میخوام برای ارسال پیامک انبوه،. دقیقا نمیدونم باید چکار کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز من به شما توصیه میکنم از سرویس ارسال پیامک انبوه استفاده کنید .
      اپلیکیشن فراز اس ام اس

  11. لیلی می گوید

    وای وای واییی بیش از 10 تا سایت گشتم همشون برنامه های تکراری و روش های منسوخ شده گفتن برای دریافت شماره مجازی ??? بالاخره اینجا کارم راه افتاد خداروشکر

    1. چیکاو می گوید

      سلام لیلی عزیز
      از اینکه مقاله آموزش ساخت شماره مجازی رایگان برای تماس و شبکه های اجتماعی برای شما مفید بوده است خوشحالیم . موفق باشید .

  12. خوش دل می گوید

    من همه برنامه ها رو دانلود کردم تا بالاخره با برنامه Text Free & Call Free تونستم شماره مجازی بسازم. استفاده کنید بچه ها.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه با استفاده از برنامه های معرفی شده در زمینه ساختن شماره مجازی توانستید شماره مجازی رایگان بسازید خوشحالیم .
      از اشتراک تجربیات مفیدتون متشکریم دوست عزیز .

      1. مهسا می گوید

        سلام. بیشتر از 1 ساله هیچ کدوم از این نرم افزارا برای کاربرای ایرانی قابل استفاده نیست. شما چجوری استفاده میکنین؟؟؟؟

        1. چیکاو می گوید

          سلام و درود
          دوست عزیز از فیلتر شکن استفاده کنید .

        2. دارابی می گوید

          سوال منم بود
          با وی پی ان امتحان کردم
          چند تا وی پی ان مختلف
          تا تونستم شماره مجازی بسازم

        3. اسماعیل زادگان می گوید

          منم نتونستم شماره مجازی بگیرم ??

          1. چیکاو می گوید

            سلام و درود
            دوست عزیز موفق به انجام کدام یک از مراحل دریافت شماره مجازی نشدید ؟
            برای ساختن شماره مجازی جدید با چه مشکلی رو به رو شدید ؟

  13. مهری می گوید

    سلام بسیار خوب و عالی ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز . موفق باشید .

  14. انیس می گوید

    سلام خدا بهتون قوت و کسب و کار با برکت بده مقالتون عالی بود متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز . با سایر آموزش های سایت چیکاو همراه باشید .

  15. ملینا می گوید

    سلام من هر کدوم از برنامه های دریافت شماره مجازی رو امتحان میکنم همه چیز خوب پیش میره تا کلیک آخر مه یهو میپره

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما باید از وی پی ان استفاده کنید . اگر مشکل حل نشد کشور خود را تغییر بدهید .

  16. سوگلی می گوید

    برای ساخت شماره مجازی رایگان از برنامه NextPlus استفاده کردم. متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  17. دلیار می گوید

    چرا من نمیتونم شماره مجازی رایگان بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز احتمالا به این دلیل هست که شما مقاله بالا رو نخوندید . من لینک مقاله رو قرار میدهم مطالعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/08/05/build-a-virtual-number/

  18. رضا می گوید

    سلام برای ساخت شماره مجازی رایگان آلمان اناده دارید؟ ممنون میشم اور در اختیارم قرار بدین!

  19. محمدی خواه می گوید

    سلام لطفا یک برنامه بگید که باهاش بتونم اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنم. اخا بخاطر کرونا نمیشه زیاد از خونه بیرون رفت

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز از اپلیکیشن فراز اس ام اس استفاده کنید .
      اپلیکیشن فراز اس ام اس ، سرویس ارسال پیامک انبوه

  20. ل می گوید

    شماره مجازی امریکا رایگان میخوام ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل همین مقاله به طور کامل توضیح دادیم که برای دریافت شماره رایگان کشورهای مختلف باید چکار کنید .

  21. دانشور می گوید

    من با برنامه Text Free & Call Free شماره مجازی رایگان گرفتم. مرسی از شما

  22. Qp می گوید

    سلام لطفا یک برنامه خوب برای دريافت شماره مجازی بگین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز تمام اپلیکیشن هایی که برای دریافت شماره مجازی در مقاله معرفی شده ، برنامه های خوبی هستند .

  23. گندم می گوید

    سلام شماره مجازی ایرانم میشه ساخت؟ مثلا همراه اول و ایرانسل

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اساسا شماره مجازی را با نام و عنوان کشور های خارجی میگیریم . شماره مجازی همراه اول و ایرانسل وجود ندارد .

  24. حسین جدی می گوید

    سلام. برای ساخت شماره مجازی به خط تلفن ثابت و سیم کارت نیاز داریم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز نیازی نیست .

  25. اشکان اولیایی می گوید

    سلام چرا من نمیتوتم شماره مجازی دریافت کنم ? حداقل بهم یاد بدین چجوری ایمیل جدید بسازم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اشکان عزیز ، ما تمام روش های ساختن شماره مجازی رو امتحان کردیم . مقاله رو دقیق بخونید و انجام بدید .
      برای ساخت ایمیل جدید به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/12/create-email/

  26. مریم می گوید

    سلام شماره مجازیم ریپورت هستش باید چیکار کنم؟

  27. ? می گوید

    عالی بودین مرسی ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  28. سولماز می گوید

    این روش هایی که برای گرفتن شماره مجازی گذاشتین رایگان هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز .

  29. Sama می گوید

    سلام چرا این اپلیکیشن ها روی گوشی من نصب نمیشن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز احتمالا گوشیتون فضای کافی برای نصب اپلیکیشن نداره .

  30. Tabrizian می گوید

    آقای پورمحمد برای دريافت شماره مجازی رایگان کشور آلمان باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز در مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

  31. Mahboob می گوید

    سلام. روز بخیر. من بیش از 10 تا سایت رو گشتم. تمام روش هاشون ناقص بود. قدیمی بود. جواب نمیداد. چیکاو اولین سایتی بود که به خوبی توضیح داده که چجوری شماره مجازی دریافت کنیم. با انرژی ادامه بدین ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  32. Savin می گوید

    من شماره مجازی آلمان گرفتم باهاش تلگرام ساختم مشکلی نداشتم.

  33. سیاوش می گوید

    واییی بالاخره یک سایت پیدا شد که با روش هایی که گفته واقعن بشه شماره مجازی گرفتتت ? مرسیییی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش دریافت شماره مجازی برای شما مفید بوده است خوشحالیم . موفق باشید .

  34. پانته‌آ می گوید

    سلام. روزتون خوش. ببخشید من شدیدا به شماره مجازی نیاز دارم. اما از هر روشی که امتحان میکنم آخر سر میگه کشور شما پشتیبانی نمی کند. من اللن باید چیکار کنم. لطفا جوابم رو بدین ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز باید از فیلتر شکن استفاده کنید . چون از آی پی ایران پشتیبانی نمیکنه .

  35. امتنان می گوید

    سلام و احترام. آیا اپلیکیشن ساخت شماره مجازی آلمان وجود داره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز از همین مقاله استفاده کنید . تمام روش های دریافت شماره مجازی گفته شده .

  36. علی اصغر می گوید

    سلام. یک نفره با شماره مجازی روسیه برای من مزاحمت ایجاد میکنه. آیا امکانش هست که پیگیری کنم ببینم چه کسی هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      امکانش خیلی کم هست که بتونید از طریق مراجع قضایی شماره مجازی که مریوط به خارج هست رو پیگیری کنید .

  37. narges می گوید

    سلام دوباره
    من هر سه تا رو كه گفتين ورژن جديدشونو گرفتم از گوگل نصبشون تا مرحله دادن شماره ميرن ولي اسمسش نمياد كه وارد تلگرام كنم
    با دوتا گوشي يكي ال جي 2017 يكي 2020سامسونگ امتحان كردم نشد
    اگه ميشه يه اي دي تلگرام بدين اونجا مزاحمتون بشم مرسي
    از پاسخگويي شما ممنونم

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر برای شبکه های اجتماعی مثل تلگرام قصد استفاده دارید، این شبکه های اجتماعی تقریبا شماره های مجازی رایگان رو شناسایی و مسدود کرده اند. (البته برخی از شماره های رایگان هنوز کار میکنند) برا استفاده از شماره های مجازی در تلگرام و ساید شبکه های اجتماعی بایستی شماره های مجازی خرید کنید. ما سعی میکنم که در دراز مدت هر روش جدید را که شناسایی میکنیم به مقاله اضافه کنیم. در حال حاضر این سه برنامه در خیلی از سایت های خارجی معرفی شده اند. البته از این شماره های مجازی میتونین برای بسیاری فعالیت های دیگه استفاده کنید. در نظر داشته باشید برای استفاده از این برنامه ها حتما فیلتر شکن خودتون رو فعال کنید. متاسفانه در تلگرام فعال نیستیم. اگر سوالی داشتید که بتونیم در این زمینه به شما کمکی کنیم، در بخش نظرات سوال خودتون رو ارسال کنید.

  38. Hemaer می گوید

    عاولییی بوددد

  39. mina می گوید

    سلام چجوری شماره مجازی رو وارد تلگرام کنم؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      روند ساخت اکانت تلگرام با شماره مجازی تفاوتی با شماره عادی ندارد

  40. حسین می گوید

    سلام. آموزش شماره مجازی ایرانسل هم بگذارید. ممنون

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست گرامی
      تا آن جایی که بنده اطلاع دارم ساخت چنین چیزی در حال حاضر ممکن نیست.

  41. narges می گوید

    سلام كار نميكنن

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ما این روش ها رو امتحان کردیم ، تمام این روش ها عملی و انجام شدنی هستند .
      مقاله رو با دقت بخونید و واضح تر سوالتون رو عنوان کنید تا من به طور دقیق تری بتونم به سوال شما پاسخ بدم .