معرفی وبسایت فراسیب؛ مرجع فارسی اپل در ایران

با فراسیب تمام نیازهای اپلی ها در دسترس است

اپل با سیستم عامل خاصش یعنی iOS یکی از پرطرفدارترین گجت‌های دنیا را تولید و عرضه می‌کند؛ اما در ایران با وجود تحریم‌های آمریکا استفاده از امکانات این سیستم‌عامل دوست داشتی کمی سخت شده است. با این حال وبسایت تخصصی فراسیب هرآنچه که اپلی‌ها لازم دارند را یکجا فراهم کرده است. در ادامه سعی داریم به معرفی کامل فراسیب به عنوان یک وبسایت تخصصی در دو بخش مجله‌ای و فروشگاه بپردازیم، در ادامه با ما همراه باشید…

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با فراسیب تمام نیازهای اپلی ها در دسترس است

فرقی نمی‌کند که شما از کدام یک از محصولات اپل استفاده می‌کنید. مک بوک باشد یا آیفون، اپل واچ باشد یا آیپد، در هرصورت وبسایت فراسیب می‌تواند یک مرجع کاملا به روز برای هر آنچه شما برای محصولات اپل نیاز دارید باشد. فراسیب به مدت یکسال است به طور مستمر در بخش آموزش و اطلاع‌رسانی، فروش محصولات و ارائه خدمات مرتبط مانند تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری به کاربران اپل خدمات رسانی می‌کند. اما به طور کلی وبسایت فراسیب به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود:

  • بخش مجله خبری فراسیب
  • بخش فروشگاهی فراسیب
  • بخش توسعه دهندگان فراسیب

معرفی بخش مجله خبری فراسیب

معرفی بخش مجله خبری فراسیب

بخش مجله فراسیب در یکسال فعالیت خود سعی کرده تمامی اخبار حوزه کمپانی اپل را پوشش دهد. البته که فراسیب تنها یک رسانه خبری نیست. شما در بخش مجله می‌توانید علاوه بر اخبار، آموزش و ترفندها را درباره محصولات اپل، معرفی انواع اپلیکیشن‌های کاربردی و جدید، معرفی بهترین بازی‌ها برای آی دیوایس‌ها و همچنین نقدها و بررسی‌ها را دریافت کنید. درواقع فراسیب می‌تواند شما را به دید بهتری برای هریک از محصولات و اپپلیکیشن‌های محصولات اپل برساند.

همچنین اگر با محدودیت‌های آی‌او‌اس میانه خوبی ندارید، این نوید در فراسیب به شما داده می‌شود که به قسمت جیلبریک فراسیب سری بزنید. در بخش ویژه فراسیب والپیپرهای زیبایی در اختیار شما قرار داده می‌شود. علاوه بر آن راه حل‌هایی برای ارورهای اپلی، معرفی برنامه‌هایی برای مدیریت دستگاه، شورت کات‌های سیری و پادکست‌های اپلی نیز بزودی زود در قسمت ویژه مجله فراسیب در اختیار شما قرار می‌گیرد. مجله فراسیب سعی کرده است بدون دید تجاری به تمام نیازهای شما به عنوان یک کاربر اپل فکر کند و محتوایی مناسب، با کیفیت و مرتبط با نیاز شما در اختیارتان قرار دهد.

معرفی کامل بخش فروشگاهی فراسیب

هر آنچه که از محصولات لوازم جانبی اپل نیاز دارید، در بخش فروشگاه فراسیب به آن دسترسی خواهید داشت. در کنار آن در بخش قیمت روز فروشگاه، تمامی قیمت‌های روز مربوط به آی دیوایس‌ها را مشاهده خواهید کرد. همچنین در بخش فروشگاهی این وبسایت، یک فروشگاه کامل برای تمامی اشتراک‌های مورد نیاز شما به عنوان یک کاربر اپل را نیز خواهید دید. با خرید تمامی محصولات فراسیب شما امتیازی به دست خواهید آورد که به صورت تخفیف در خریدهای بعدی شما لحاظ خواهد شد. در زیر ما به مهم‌ترین بخش‌های فروشگاه فراسیب اشاره خواهیم کرد:

خرید اپل آیدی معتبر امریکا:

  • قیمت در فراسیب: 25000 تومان
  • زمان تحویل: کمتر از 2 ساعت

همانطور که می‌دانید برای استفاده از محصولات اپل باید یک ایمیل و پسورد در سایت اپل به صورت ثبت شده داشته باشید تا بتوانید از امکانات دستگاه استفاده نمایید. همچنین با استفاده از اپل آیدی می‌توانید از سایر امکانات مانند آیکلود و خدمات مشابه آن استفاده کنید. اپل آیدی‌های ساخته شده در فراسیب بدون نیاز به شماره و بدون هیچ محدودیتی برای شما ساخته می‌شود.

خرید اشتراک اپل موزیک:

خرید اشتراک اپل موزیک | رسانه چیکاو

  • قیمت در فراسیب: 165000 تومان
  • زمان تحویل: در کمتر از 2 ساعت

اپل موزیک یک سرویس استریم موسیقی آنلاین برای آی دیوایس‌ها است و امکان دسترسی شما به آرشیو 60 میلیونی آهنگ‌های ایرانی و خارجی را خواهد داد. با دسترسی به اشتراک اپل موزیک امکان دانلود، پخش آفلاین و تکست موزیک نیز برای شما فراهم خواهد بود.

اشتراک ارزان اسپاتیفای:

  • قیمت در فراسیب: 60000 تومان
  • زمان تحویل: کمتر از 2 ساعت

اسپاتیفای یک سرویس پخش آهنگ سوئدی آنلاین است که در واقع بزرگترین مرجع پخش موسیقی آنلاین است. با اشتراک اسپاتیفای، در این سرویس شما می‌توانید علاوه بر موزیک به پادکست و موزیک ویدئوهای هنرمندان سراسر جهان نیز دسترسی داشته باشید. همه این امکانات اشتراک اسپاتیفای باعث شده اسپاتیفای محبوب‌ترین سرویس پخش موسیقی دنیا لقب بگیرد.

گیفت کارت آیتونز اپل:

  • قیمت در فراسیب: 59000 تومان
  • زمان ارسال: کمتر از 2 ساعت

با خرید گیفت کارت آیتونز در واقع امکان خرید برای کاربران آی دیوایس‌ها را از فروشگاه اپل فراهم می‎‌کند. فروشگاه‌هایی مانند iTunes ، App Store ، Books اپلیکیشن‌ها، کتاب‌ها و بسیاری از محصولات مجازی را برای کاربران فراهم می‌کنند. این محصولات بر روی آیفون، آیپد، مک بوک‎‌ها و آیپاد تاچ قابل استفاده هستند.

بخش توسعه دهندگان اپلی فراسیب 

بخش توسعه دهندگان اپلی فراسیب

فراسیب همچنین برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان پلتفرم اپل این امکان را فراهم آورده است که دستاورد خود را در سرویس‌هایی چون اپ استور، تست فلایت و… منتشر کنند. از خدمات ارائه شده در این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتشار اپلیکیشن در اپ استور اپل
  • انتشار مستقیم اپلیکیشن آی‌او‌‌اس در سایت
  • خروجی ادهاک
  • سرویس پوش نوتیفیکیشن
  • اکانت تست فلایت
  • اکانت دولوپر در اپل

سخن پایانی

فراسیب بستری را فراهم نموده است که کاربران اپلی هیچ محدودیتی در ایران احساس نکنند، چراکه استفاده از بسیاری از سرویس‌‌های اپلی در ایران به دلیل تحریم‌ها با محدودیت رو به رو است. همچنین قیمت‌های ارائه شده سرویس‌های اشتراکی در فراسیب رابطه مستقیمی با قیمت ارز دارد به همین دلیل، به صورت به روز شده محاسبه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.