اپلیکیشن سکه ؛ راهکار روزمرگی های مالی به پرداخت ملت

رسانه چیکاوبا توسعه گوشی های هوشمند ایده انجام پرداخت ها از طریق گوشی موبایل، یکی از بهترین ایده هایی بود که توانست موفق ظاهر شود. برنامه ها و اپلیکیشن های متعددی در این زمینه شکل گرفته اند که هر کدام به نوبه خود مزیتی دارند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی اپلیکیشن سکه بپردازیم که یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه است. همراه رسانه چیکاو باشید.

اپلیکیشن سکه یک برنامه در حوزه تراکنش های مالی است که توسط شرکت به پرداخت ملت ارائه شده است و خدمات متنوعی را ارائه می دهد. این برنامه تاکنون توانسته بیش از یک میلیون کاربر را جذب کند. اپلیکیشن سکه  از گذشته تا کنون خدمات پرداخت ود را توسعه داده و امکانات زیادی را فراهم کرده است.

در حال حاضر اپلیکیشن سکه بیش از 20 خدمات ارائه می دهد که گل سرسبد و پرطرفدار آن کارت به کارت، خرید بسته اینترنتی، خرید شارژ و پرداخت قبوض است. این برنامه امکانات دیگری مانند نیکوکاری، مشاهده موجودی، خدمات خدرو، بلیط قطار، پرواز های داخلی خارجی، خدمات بیمه، خدمات تامین اجتماعی و … را فراهم کرده است که این اپلیکیشن را به یک برنامه جامع در این حوزه تبدیل کرده است.

بخش های جالب اپلیکیشن سکه در نسخه جدید آن، دستیار هوشمند، بارکد خوان و NFC است. دارندگان کارتهای بانک ملت می توانند پس از نصب و فعالسازی اپلیکیشن سکه برروی گوشی موبایل اندرویدی و مجهز به NFC خود ، شماره کارت بانکیشان و همچنین رمز دوم کارتشان را در این سامانه به صورت امن ذخیره سازی نموده و از این پس هنگام خرید از پایانه های فروشگاهی به پرداخت ملت به جای کشیدن کارت بر روی پایانه، موبایل خود را به پایانه فروشگاهی نزدیک کرده و رمز اول آن را وارد نموده و سپس تراکنش خرید را انجام دهند. بخش بارکد خوان نیز می توانند در پرداخت قبوض و یا سایر پرداخت ها کار شما را آسان سازد.

رابط کاربری

اپلیکیشن سکه نسبت به گذشته در بخش رنگ و طراحی المان ها پیشرفت زیادی داشته است. بر خلاف برنامه های مشهوری همچون اپلیکیشن آپ، تمامی خدمات برنامه در همان صفحه اصلی با اسکرول به سمت پایین قابل مشاهده است که در سه ستون با آیکن های دایره ای چیده شده اند. استفاده از نماد و آیکن های دایره ای چندان بی ربط به اسم اپلیکیشن نیست. به دلیل اینکه شکل ظاهری سکه دایره ای است، سازنده سعی کرده تا گوشه ها را در المان ها حذف کند و به سمت دایره ببرد. در قسمت بالای اپلیکیشن به صورت حرفه ای امکانات پر استفاده چیده شده اند. به علاوه اپلیکیشن بخش های دیگر خود را در منوی کشویی گنجانده که در صورت نیاز می توان به آیکن سه خط بالا، سمت راست مراجعه کرد.

جمع بندی

برنامه سکه یکی از بهترین برنامه هایی است که در زمینه پرداخت بسیار موفق عمل کرده است و توانسته به خوبی نیاز های کاربران را پاسخ دهد. باید توجه داشت که اپلیکیشن سکه در حال توسعه به سمت فناوری های جدیدی مانند QR و NFC است که آینده پرداخت ها را در دست خواهد گرفت. شما می توانید آخرین نسخه برنامه سکه را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

سکه

قیمت: رایگان

سازنده: شرکت به پرداخت ملت

سیستم عامل: اندروید

حجم: 23 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.