برنامه Samsung Smart Switch Mobile ؛ انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به جدید

رسانه چیکاو – با روی کار آمدن گوشی های جدید تر که دارای امکانات بیشتری هستند، بعد از چند سالی استفاده از گوشی همراه، تصمیمی میگیریم که مدل جدیدتری را خریداری کنیم. پس از خرید گوشی جدید حتما تا به حال به این فکر افتاده اید که چگونه فایل های خود را از گوشی قدیمی به گوشی جدید انتقال دهید. ما در این مطلب قصد داریم تا برنامه Samsung Smart Switch Mobile را به شما معرفی کنیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

سامسونگ برای کسانی که قصد دارند اطلاعات گوشی خود را از گوشی قدیمی به جدید انتقال دهند، برنامه ای یا نام Samsung Smart Switch Mobile توسعه داده است که بهترین ابزار برای انتقال اطلاعات بین دو گوشی در سامسونگ محسوب می شود.

برنامه Samsung Smart Switch Mobile ؛ انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به جدید | رسانه چیکاو

با استفاده از این برنامه ساده به راحتی می توانید دفترچه تلفن، تصاویر، پیامکها، لیست تماس ها، آهنگها، برنامه ها، تقویم و رخدادهای ذخیره شده، ویدیوها و تمامی اطلاعات قدیمی خود را به گوشی جدیدتان منتقل کنید. در اغلب اوقات انتقال اطلاعات دشوار و گاهی اوقات نیز بردون نرم افزار های واسطی که انتقال اطلاعات را انجام می دهند تقریبا غیر ممکن است و یا کامل انتقل پیدا نمی کند. خوشبختانه سامسونگ انتقال اطلاعات از گوشی های سایر برند ها مانند ال جی، اپل، نوکیا، بلک بری و.. را به گوشی های سامسونگ ممکن کرده است.

کار با برنامه بسیار ساده و تنها با چند مرحله صورت می پذیرد. ابتدا بایستی گوشی قدیمی خود را با کابل به گوشی جدید متصل کنید، سپس آیتم هایی که قصد انتقال را دارید انتخاب می کنید و در نهایت فایل ها و آیتم ها را در گوشی جدید دریافت می کنید.

سرعت انتقال فایل ها طبیعتا نسبت به حجم فایل ها متغیر است اما پس از اتمام انتقال به شما اطلاع داده می شود. نکته ای که بایستی مد نظر قرار بدید، ممکن است به دلیل قدیمی بودن دستگاه شما برخی از فایل ها به درستی انتقال پیدا نکند که بایستی به صورت دستی اقدام کنید.

برنامه Samsung Smart Switch Mobile ؛ انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به جدید | رسانه چیکاو

جمع بندی

برنامه Samsung Smart Switch Mobile از جمله برنامه هایی است که کار شما را آسان کرده و به صورت اتوماتیک فایل ها را انتقال می دهد. گرچه ممکن است در گوشی هایی که بسیار قدیمی تر هستند کمی مشکل پیش بیاید اما هنوز این برنامه جز بهترین برنامه های انتقال اطلاعات بین گوشی های هوشمند است. شما می توانید آخرین نسخه برنامه  Samsung Smart Switch Mobile را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

Samsung Smart Switch Mobile

قیمت: رایگان

سازنده: سامسونگ

سیستم عامل: اندروید

حجم: 28 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. حسینی سیانکی می گوید

    سلام خسته نباشید.
    خدا خیرتون بده چه برنامه خوبیه، واقعا وقتی گوشی را عوض میکنم تو انتقال اطلاعات مشکل داشتم.