فست دیکشنری ؛ بهترین دیکشنری آفلاین برای جایگزینی مترجم گوگل

اپلیکیشن فست دیکشنری برنامه ای برای ترجمه است که همانند اسم آن به سرعت ترجمه های کلمات را در اختیار شما قرار می دهد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی و بررسی برنامه فست دیکشنری اندروید بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

فست دیکشنری برنامه ای برای ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است که به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، ترجمه کلمات را در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به کارایی برنامه و دیتابیس لغاتی که در آن به کار گرفته شده است، این برنامه به راحتی می تواند در زمان نبود اینترنت جایگزین ترجمه گوگل در نسخه اندروید شود. البته اگر قصد آموزش زبان به صورت آنلاین را دارید اپلیکیشن زبان بیاموز انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

رابط کاربری اپلیکیشن فست دیکشنری

سازندگان فست دیکشنری تمام تلاش خود را کرده اند تا رابط کاربری را به قدری ساده سازند که کار با آن برای تمامی کاربران بدون چالش باشد.لذا در صفحه اصلی تنها فیلدی را مشاهده می کنید که می توانید کلمات را در آن جست و جو کنید. پس از اینکه کلمه مورد نظر خود را جست و جو کردید، علاوه بر معنی کلمه، چند جمله را برای مثال همراه با ترجمه در اختیار شما قرار می دهد. در پایین کلمه دکمه هایی تعبیه شده که با کلیک بر روی آن تلفظ صحیح را پخش می کند. البته این قابلیت تنها برای کلمات انگلیسی است.

در نوار بالایی اپلیکیشن آیکون هایی جهت دسترسی به منوی کشویی، لغات برگزیده و لغات پر جست و جو تعبیه شده است. در منوی کشویی گزینه هایی برای دسترسی به بخش تنظیمات، تماس با فست دیکشنری، ثبت نام و ورود به حساب و… طراحی شده است. تمامی امکانات برنامه به صورت آفلاین و بدون نیاز به حساب کاربری در دسترس است. ناگفته نماد با ثبت نام و ورود به حساب کاربری و همچنین خرید بسته ها، امکانات بیشتری برای شما فراهم می شود و همچنین تبلیغات به کل برای شما حذف خواهد شد.

جمع بندی

برنامه فست دیکشنری محبوب دو زبانه است که توانسته به یک میلیون نصب فعال تنها از طریق کافه بازار برسد. این برنامه با توجه به آفلاین بودن آن و دایره لغاتش توانسته به بهترین جایگزین برای مترجم گوگل تبدیل شود. تا کنون در کافه بازار 45 هزار نفر به این برنامه نظر داده اند که امتیاز 4.5 از 5 را دریافت کرده است. برای دریافت کافه بازار به مقاله نصب بازار مراجعه کنید. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه هر چه بیشتر این برنامه و پشتیبانی از زبان های دیگر باشیم. شما می توانید آخرین نسخه برنامه فست دیکشنری اندروید را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

فست دیکشنری

قیمت: رایگان

سازنده: فست دیکشنری

سیستم عامل: اندروید

حجم: 97 مگابایت

 

امتیاز دهید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.