برنامه قرآن صوتی حبل المتین ؛ قرآن در قالب یک اپلیکیشن

رسانه چیکاو – با توسعه گوشی ها هوشمند کتاب های چندین صفحه در قالب تنها یک اپلیکیشن چند مگابایتی خلاصه می شوند. حال با توسعه اپلیکیشن ها امکاناتی فراهم شده تا کتاب هایی همچون قرآن کریم را به صورت متنی و صوتی در گوشی خود همراه داشته باشیم. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی قرآن حبل المتین بپردازیم. پس همراه رسانه چیکاو باشید.

همانطور که گفته شد اپلیکیشن ها توانسته اند کتاب های قطور را تنها در چندین مگابایت ارائه دهند. بدون آن ها اگر قصد داشتید به کتابی مراجعه کنید، یا باید آن را تهیه می کردید و یا از کتابخانه استفاده می کردید که هر کدام از آن ها انرژی زیادی را مصرف می کرد. اپلیکیشن قرآن صوتی حبل المتین از جمله برنامه هایی است که توانسته کتاب قرآن کردیم را در یک اپلیکیشن چند مگابایتی پیاده سازی کند. برنامه قرآن صوتی حبل المتین یکی از بهترین برنامه مذهبی است که کاربران زیادی را به سمت خود کشانده است.

رابط کاربری

به ورود به برنامه متوجه رابط کاربری زیبایی را مشاهده می کنید که با تم رنگی زرد کم رنگ و سبز توانسته به خوبی عمل کند. در پایین برنامه نواری مشاهده می شود که شامل سه آیکن است. آیکن میانی در واقع همان گزینه ایست که توسط شما انتخاب شده است. با لمس و کشیدن به سمت چپ و راست می توانید منو ها را تغییر بدید و گزینه های آخرین مشاهده، ویدیو ها، جست و جو، فهرست سوره ها،تفسیر گویا، ختم قرآن، استخاره، و اطلاعیه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید. در نوار بالایی میانبر هایی برای دسترسی بهتر به بخش تنظیمات، پشتیبانی و راهنما و.. تعبیه شده است. همچنین آیکن سه خطی دیده می شود که با لمیس آن منوی کشویی باز می شود.

اطلاعیه ها

در این بخش تمامی مواردی که نیاز است به کاربران اطلاع داده شود، از طرف سازنده برنامه اطلاع رسانی میشود.

ویدیو ها

در این بخش ویدیوها و کلیپ های مربوطه در زمینه علوم قرآنی و عالمان قرآنی آرشیو شده و از این طریق می توان سخنرانی ها و فیلم های آیت الله هایی نظیر قرائتی و… را مشاهده کنید.

فهرست سوره ها

مهمترین بخش اپلیکیشن حبل المتین، فهرست سوره هاست. با لمس این گزینه فهرست و لیستی به صورت شکیل برای شما باز می شود که با انتخاب سوره مورد نظر وارد صفحه نمایش آیات باز می شود. در این بخش می توانید بدون پخش صوت اقدام به خواندن کنید و یا صوت را اجرا کنید. به علاوه امکان گذراندن خودکار آیه ها نیز وجود دارد.

تفسیر گویا

در این بخش می توانید به کلیه تفاسیر آیه ها و سوره ها  به صورت صوتی دسترسی داشته باشید، کافی است تا دکمه پایین وسط را بزنید تا پخش تفسیر شروع شود.

ختم قرآن

با مراجعه به این بخش می توانید ختم قرآن را به صورت تکی یا گروهی شروع کنید.

جمع بندی

در برنامه قرآن صوتی حبل المتین رابط کاربری بسیار ساده شده که تنها با کلیک بر روی چند گزینه می توانید سوره مورد نظر خود را پخش کنید. این برنامه به واسطه رابط کاربری خوب آن در کنار ارائه خدمات به راحتی و تعامل با مشتریان، توانسته بیش از 1 میلیون دانلود را تنها از طریق کافه تجربه کند. همچنین از بین 415 هزار نفر توانسته امتیاز 4.7 از 5 ا دریافت کند. شما می توانید آخرین نسخه برنامه قرآن صوتی حبل المتین را از طریق باکس دانلود زیر دانلود کنید.

قرآن صوتی حبل المتین

قیمت: رایگان

سازنده: موج همراه

سیستم عامل: اندروید

حجم: 17 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.